וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה: נייג'ל האסלביינק, אחיינו של ג'ימי פלויד, במו"מ מתקדם

1.6.2017 / 10:12

שחקן הכנף בן ה-26, קרוב משפחתו של חלוץ העבר המפורסם, כבש בעונה שעברה 10 שערים ב-32 הופעות במדי אקסלסיור מהליגה ההולנדית הבכירה. אם יגיע, מאוריסיו עשוי לשלם את המחיר ולעזוב

נייג'ל האסלביינק. GettyImages
בדרך לישראל? האסלביינק/GettyImages

עירוני קרית שמונה קרובה להחתים זר חדש. הקבוצה נמצאת במשא ומתן מתקדם עם החלוץ ההולנדי נייג'ל האסלביינק, אחיינו של חלוץ העבר ג'ימי פלויד האסלביינק, שכיכב בצ'לסי, לידס ואתלטיקו מדריד בשנות ה-90. נייג'ל, בן 26, גדל במחלקת הנוער של פ.ס.וו איינדהובן אולם מעולם לא לבש את מדי הקבוצה הבוגרת. הוא שיחק בין היתר בסנט ג'ונסטון הסקוטית, ובעונה החולפת שיחק באקסלסיור ההולנדית וכבש עשרה שערים ב-32 הופעות. האסלביינק מתנשא לגובה 1.72 מטר בלבד, אולם נחשב לשחקן מהיר וטכני. אם הוא יגיע, מי שעשוי לעזוב הוא מאוריסיו הברזילאי.

הקבוצה החתימה אמש (שני) בלם נוסף. מרקוס דיניז, בלמה הברזילאי של לוזאן השוויצרית (29, 1.81 מ') חתם רשמית לשלוש שנים. דיניז עשה את הצעד הראשון שלו מחוץ לברזיל כשצורף ב-2004 לקבוצת הנוער של מילאן האיטלקית.

העונה הוא שיחק כאמור בליגה הבכירה בשוייץ במדי לוזאן, כאשר אמש השלים 2456 דקות (ב-28 משחקים פתח בהרכב, ולזכותו גם שני שערים העונה) במשחק מול לוגאנו, קבוצתו של אופיר מזרחי - שדאג להחמיא לרכש החדש. כמו כן, דיניז שיחק לפני במספר קבוצות בליגה האיטלקית השנייה כמו פאדובה, לצ'ה וקומו וכן רשם 15 הופעות בסרייה A במדי ליבורנו בעונת 2009/10.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully