וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: רובי לבקוביץ' סיכם. גורם: "יש לנו זכות ראשונים על דור פרץ"

1.6.2017 / 10:00

לבקוביץ' יחתום לעונה נוספת בהפועל חיפה, ויהיה השוער הראשון אם המאמן קלינגר לא ימצא שוער זר ברמה גבוהה. בקבוצה טוענים כי על אף הרצון של מכבי תל אביב להחזיר את דור פרץ, יש להם זכות ראשונים. קפילוטו קרוב לסיכום, כיוואן צפוי להישאר

שוער הפועל חיפה, רובי לבקוביץ'. יוסי ציפקיס
מחכה לעדכונים. לבקוביץ'/יוסי ציפקיס

שוער הפועל חיפה רובי לבקוביץ' סיכם לעונה נוספת בקבוצה ויחתום על חוזהו בימים הקרובים. לבקוביץ', שערך 13 הופעות במדי הקבוצה העונה, החזיק לאחרונה בהצעות מהפועל רעננה והפועל רמת גן, אולם במועדון הגיעו הבוקר (חמישי) לסיכום עם השוער. כזכור, לאחרונה עזב פיט פלטהאוזן את הקבוצה וכרגע אין התקדמות במשא ומתן לעונה נוספת עם השוער ההולנדי, ולכן כעת המאמן ניר קלינגר בודק אופציות לשוער זר. במועדון טוענים כי אם לא ימצאו שוער זר ברמה גבוהה, ייתכן כי לבקוביץ' יישאר שוער ראשון, אך עדיין לא התקבלה החלטה סופית בעניין. במועדון אישרו: "לבקוביץ' סיכם, ויחתום בימים הקרובים לעונה נוספת".

שחקן אחר שקרוב לסיכום הא ניסו קפילוטו, וההערכה היא שהוא יחתום בשבוע הבא. בקרוב יחל המשא ומתן עם הישאם כיוואן, וההערכה היא שהוא יישאר בסגל. בנוגע לאושרי רואש טרם התקבלה החלטה, אם כי יואב כץ היה רוצה שימשיך.

בנושא אחר: במועדון הגיבו לידיעה לפיה במכבי תל אביב שוקלים להחזיר את דור פרץ, מה שייצור בעיה לניר קלינגר במרכז השדה. סגנית האלופה שלחה מסר לפיו היא שוקלת להחזיר את השחקן המושאל, ובקרוב תודיע סופית אם פרץ יצטרף לסגל במקום גל אלברמן. בהפועל חיפה אמרו הבוקר כי המועדון מחזיק בזכות ראשונים באפשרות שפרץ יושאל גם לעונה הבאה, וכרגע מחכים להודעה רשמית של מכבי תל אביב בעניין.

אחרי שאתמול הודיע המועדון רשמית על המשך דרכו של קלינגר כמאמן לעונה נוספת, מאיר בן מרגי ימשיך כעוזר מאמן, ויוסי דורה יסייע לצוות המקצועי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully