וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שזומן לשיחה, גיורא אנטמן עוזב את מכבי חיפה: "מודים לו על תרומה משמעותית"

1.6.2017 / 12:40

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, מאמן השוערים שזכה בתשע אליפויות יצטרף למיק פריסט אחרי שקיבל הודעה כי לא ימשיך בצוות המקצועי. דוידוביץ' מועמד מוביל להחליפו. תחילת האימונים ב-22 ביוני, המחנה ב-10 ביולי בפולין. נמשך המו"מ עם בן הרוש

עריכה: מתן חדד

עכשיו זה רשמי: גיורא אנטמן נפרד ממכבי חיפה. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, מאמן השוערים זומן לשיחה עם ההנהלה בה התבשר כי בקרוב יוחלט על עתידו והיום (חמישי) קיבל הודעה כי לא ימשיך בצוות המקצועי. אנטמן, שהחל את דרכו במועדון ב-1988 כשוער צעיר, וזכה בתשע אליפויות, מהן שתיים כשוער, שלושה גביעים ונטל חלק במפעלים האירופאים, ייפרד מהקבוצה ובמקומו יגיע מאמן שוערים אחר. אחת האפשרויות היא שניר דוידוביץ' יקודם ממחלקת הנוער, אם כי עדיין לא יצאה הודעה רשמית בנושא. שם נוסף שהוזכר כמועמד להחליפו הוא גיא סולומון, שאימן את עומרי גלזר בעבר ומכיר אותו היטב. "בקרוב נמנה מחליף", אמרו בחיפה.

אנטמן עוזב יממה אחרת לאחר ההחלטה להיפרד ממיק פריסט. כזכור, אנטמן ופריסט הגיעו לשיחות במשרדי המועדון וכבר אז היה ברור כי ייתכן שיעזבו. לגבי גוסטבו בוקולי, נראה שהוא יישאר במערכת וכך גם אורי הראל, שעשוי להיות אחראי על נושא ה-GPS.

לידיעה הראשונית על הכוונה להיפרד מאנטמן ופריסט

גיורא אנטמן מאמן שוערים נבחרת ישראל. ברני ארדוב
נפרדנו כך. אנטמן/ברני ארדוב

לאחר הידיעה בוואלה! ספורט, גם במכבי חיפה אישרו את הידיעה. נשיא המועדון יעקב שחר הוציא הודעה בה נכתב: "אנחנו מודים על גיורא על תרומה בהחלט משמעותית במועדון כדורגל מכבי חיפה. גיורא הוא מבכירי מאמני השוערים בישראל, המועדון עובר תקופת רענון ושינויים בצוות המקצועי. תמיד תהיה לנו פינה חמה עבור גיורא, ודלתנו תהיה פתוחה עבורו".

אנטמן עצמו הוציא הודעה משלו בה כתב: "חוויתי עשרות משחקים מרגשים שיזכרו לעד בדפי ההיסטוריה של המועדון ויישארו חקוקים בלבי לעולם. היום אני זוקף קומה ומסתכל בגאווה על מפעל החיים האדיר שהקמתי בשתי ידיי וכפפותיי, עשרות שנות עבודה שהפכו לפס ייצור של שוערים שהגיעו אלי בתחילת הדרך והפכו לאגדות בין הקורות. ודי אם נזכיר את דודו אוואט, ניר דוידוביץ' ולדעתי הדובדבן שבקצפת יהיה עומרי גלזר, שבהחלטה אמיצה בשנה האחרונה בחרתי לעלות אותו לקדמת הבמה. אני חדור אמונה ומוטיבציה להמשיך במפעל החיים הייחודי שיצרתי בהצלחה חסרת תקדים ואין לי ספק שבזכות הידע והניסיון והמקצועי והטכנולוגו שרכשתי עוד תשמעו על שוערים רבים ומיוחדים שיצאו מבית היוצר שלי.

"אני רוצה להודות לכל האנשים שליוו אותי לאורך עשרות שנים במועדון האדיר הזה. ההנהלה, השחקנים ושוערי היקרים שעד היום אני קשור אליהם בנימי נפשי וכמובן לקהל המיוחד שתמך בי בכל פעם שעליתי לחימום בקריית אליעזר כשוער צעיר, וממשיך במסורת הזו עד היום. תמיד תשארו בלבי אני נפרד בסיפוק, בגאווה גדולה ובקריאת: 'ירוק עולה!'".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
מאמן השוערים של נבחרת ישראל ניר דוידוביץ'. ברני ארדוב
יקודם? דוידוביץ'/ברני ארדוב

מכבי חיפה עדיין לא הכריזה באופן רשמי על מינויו של טוני לתפקיד המנהל הספורטיבי, אבל ההכנות לעונה הבאה כבר סוכמו בינו לבין המאמן גיא לוזון. חיפה תפתח את העונה הבאה כבר בעוד שלושה שבועות, ב-22 ביוני בכפר גלים, כשמחנה האימונים יפתח ב-10 ביולי. בעונה שעברה החלה הקבוצה להתאמן ב-15 ביוני, אבל ההכנות הוקדמו בשל הזכייה בגביע וההשתתפות במוקדמות הליגה האירופית. כזכור, לפני מספר שבועות הוחלט במועדון להעתיק את המחנה אחרי תקופה ארוכה מאוסטריה לפולין וכעת נקבע גם התאריך המיועד. על פי התכנון, טוני יגיע לישראל בקרוב כשסוכם כי לאימון הראשון יוזמנו מספר שחקנים מושאלים שלוזון יבחר. חלק מהישראלים, איסמעיל ריאן וסאן מנחם למשל, יגיעו לשיחות שם הם אמורים לקבל אור ירוק לנהל משא ומתן עם קבוצות אחרות. גם עתידו של יניב בריק לא ברור.

ומה עם רכש? אחרי החתמת אליסון דוס סנטוס והסיכום עם גל אלברמן, במועדון מנסים לקדם את עסקת עומרי בן הרוש וממתינים לעומר אצילי, שנפגש עם ראשי המועדון לפני שיצא לחופשה פרטית והודיע להם שהפגישה הבאה תתקיים עם הקבוצה שבה הוא מעדיף לשחק. נציגיו של פלוריאן קליין קיבלו הודעה כי השחקן יגיע רק אם יחליט שהסיכום הראשוני, 350 אלף יורו לעונה בחוזה לשנתיים, מקובל עליו.

איאס עארף בן ה-18 חתם היום במועדון ל-3 שנים עם אופצייה לשנתיים נוספות. לאחר החתימה, התראיין עראף לאתר הרשמי ואמר: "שמח להמשיך את דרכי במועדון שהאמין ביכולותיי ואני בטוח שאני אוכיח את עצמי על המגרש".

שחקן מכבי תל אביב עומרי בן הרוש. ברני ארדוב
נסיונות לקדם את העסקה. בן הרוש/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully