וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעזוב בתום עונה אחת? קאזאן מעוניינת להחתים את סימונה פיאניג'אני

31.5.2017 / 14:44

לוואלה! ספורט נודע כי הקבוצה הרוסית מעוניינת באיטלקי וצפויה לפתוח איתו במגעים באופן מיידי. מחזיק בחוזה לעונה נוספת בבירה, אך על רקע היכולת המאכזבת בקבוצה כבר שוקלים את עתידו

אדריאן הרבשטיין

האם סימונה פיאניג'אני בדרך החוצה מהפועל ירושלים? לוואלה! ספורט נודכ כי יוניקס קאזאן הרוסית מעוניינת להחתים אותו לקראת העונה הבאה, וכי היא צפויה לפתוח עימו במגעים באופן מיידי. לאיטלקי יש חוזה לעונה נוספת בבירה, אך אי הגעה לגמר הפלייאוף (ובסיטואציות מסויימות גם העפלה אליו אך הפסד בו) עשויה לחרוץ את דינו, ומאחורי הקלעים הדיבורים על פרידה אפשרית ממנו גוברים מיום ליום.

גורמים בקבוצה לא מרוצים ממערכת היחסים בין המאמן לאמארה סטודמאייר, מאי ניצול הסגל ומיחסיו עם השחקנים באופן כללי. "הפוטנציאל שלנו רחוק מלהיות ממומש", הלינו בקבוצה בתקופה האחרונה, "שחקנים לא מסתדרים עם המאמן, זה כבר כמה חודשים הם רואים בו אחראי למצב הקבוצה".

כמובן שמצבה הקשה של הקבוצה בסדרת רבע גמר הפלייאוף מול עירוני נהריה לא מוסיף לדעה השלילית שיש כרגע לגבי פיאניג'אני במועדון וללחץ בקבוצה. סגנית האלופה נמצאת בפיגור 2:0 ורחוקה הפסד אחד בלבד מהדחה מפתיעה.

לגבי קאזאן, הקבוצה מחפשת מאמן לאחר שלפני שבוע פיטרה מהתפקיד את יבגני פשוטין. אם לא תקבל כרטיס חופשי מפתיע ליורוליג, היא תהיה בעונה הבאה ביורוקאפ.

אמארה סטודמאייר עם סימונה פיאניג'אני. לירון מולדובן
מערכת יחסים בעייתית. סימונה פיאניג'אני ואמארה סטודמאייר/לירון מולדובן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully