וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: פייר אמריק אובמיאנג סיכם את תנאיו בפריס סן ז'רמן

מלך השערים של הבונדסליגה, שהיה מבוקש בכל הגדולות של אירופה לאחר שהחליט לעזוב את דורטמונד, יעבור לסגנית אלופת צרפת עבור 70 מיליון יורו. על פי הדיווח, ירוויח 10 מיליון יורו לעונה

שחקן בורוסיה דורטמונד, פייר אמריק אובמיאנג. רויטרס
חוזר לצרפת. פייר אמריק אובמיאנג/רויטרס

אחד השמות החמים של הקיץ בכדורגל האירופי, פייר אמריק אובמיאנג, סיכם את תנאיו בפריס סן ז'רמן, כך על פי דיווח היום (רביעי) ב'יאהו'. החלוץ הגבוני הנהדר, מלך שערי הבונדסליגה בעונה החולפת עם 31 כיבושים, הוזכר כמועמד כמעט לכל הגדולות של היבשת לאחר שהחליט לעזוב את דורטמונד, ונראה כי סגנית אלופת צרפת תהיה זו שתזכה בשירותיו תמורת 70 מיליון יורו. על פי הדיווח, לאובמיאנג נשאר לסכם מול פ.ס.ז' רק את גודל בונוס החתימה שלו, כאשר הוא דורש 6 מיליון יורו, והוא ירוויח 10 מיליון יורו לעונה.

בתום עונה מאכזבת של דורטמונד (למרות הזכייה בגביע), אובמיאנג הודיע בימים האחרונים לראשי הקבוצה כי הוא מעוניין לעזוב ולמצוא אתגר חדש. 'בילד' דיווח הבוקר כי החלוץ רוקן את הלוקר שלו במתחם האימונים של דורטמונד.

אובמיאנג הגיע למחלקת הנוער של מילאן בינואר 2007, וכשעלה לבוגרים נשלח להשאלות בדיז'ון, ליל, מונאקו וסנט אטיין מהליגה הצרפתית, שגם רכשה אותו בסופו של דבר מהרוסונורי. ההצלחה במועדון (29 שערים ב-54 הופעות) משכה את עיניה של דורטמונ, שהחתימה אותו לחמש עונות ב-2013. הגבוני תרם לשוורצגלבן 85 שערים ב-128 משחקי ליגה וזכה עימם בגביע ופעמיים בסופרקאפ הגרמני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully