וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: מכבי תל אביב מעוניינת בקורי היגינס וארון ג'קסון

על פי אתר "יורובאסקט", הצהובים הציבו את רכז צסק"א מוסקבה ש"מחפש אתגר חדש" כיעד מספר 1 שלהם לקיץ הקרוב ורוצים לצרף גם את חברו לקבוצה. שני השחקנים יהיו חופשיים בפגרה

one

הפלייאוף בישראל עדיין בעיצומו ומכבי תל אביב, שמובילה 0:2 בסדרת רבע הגמר, תנסה להשלים מחר (חמישי, 20:15) סוויפ מול בני הרצליה, אולם במקביל עוסקים כבר הצהובים בהכנות לעונה הבאה ומנסים להנחית כמה שמות מסקרנים.

על פי דיווח של אתר "יורובאסקט", מכבי תל אביב תנסה לבצע עם סיום העונה מהלך להבאתו של רכז צסק"א מוסקבה, ארון ג'קסון, כך טוענים גורמים בבירת רוסיה. הגארד האמריקאי שיחק בצסק"א בחמש העונות האחרונות, כאשר בקיץ הקרוב מסתיים החוזה שלו והוא הופך לשחקן חופשי.

על פי הדיווח, ג'קסון בן ה-31 מחפש אתגר חדש ומכבי תל אביב סימנה אותו כיעד מספר 1 שלה לעונה הבאה. בעונת היורוליג החולפת הוא שיחק 34 פעמים ורשם 7.6 נקודות ו-3.6 אסיסטים ב-21.4 דקות בממוצע למשחק.

אלא שעל פי הדיווח, ג'קסון הוא לא השחקן היחיד של צסק"א בו חושקים הצהובים. גם קורי היגינס, הגארד-פורוורד האמריקאי בן ה-27, נמצא על הכוונת. היגינס הגיע לצסק"א ב-2015 מגזיאנטפ הטורקית. ביורוליג העונה הוא סיפק 9.5 נקודות ב-20.2 דקות למשחק. כמו ג'קסון, גם הוא מסיים חוזה של שנתיים במוסקבה ובקבוצה טרם החליטו האם הם מעוניינים להשאירו.

אנדרו גאודלוק שחקן מכבי תל אביב מול קורי היגינס שחקן צסק"א מוסקבה. ברני ארדוב
בעונה הבאה בצהוב? היגינס/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully