וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התחרות של מכבי תל אביב: גם אייבר ומלאגה מעוניינות בלאנדרו קאבררה

בלם סראגוסה קיבל פנייה מהצהובים בשבוע שעבר וכבר הציב דרישות כספיות (500-600 אלף יורו לעונה), אבל ההתעניינות של קבוצות הליגה הבכירה בספרד עלולות לטרפד מעבר שלו לקרית שלום

לאנדרו קאבררה אתלטיקו מדריד. GettyImages
קאבררה במדי אתלטיקו מדריד/GettyImages

מכבי תל אביב אמנם פנתה לבלם האורוגוואי לאנדרו קאבררה, אך צפויה לה תחרות קשה על שירותיו מצדן של אייבר ומלאגה, שתיהן קבוצות מהליגה הבכירה בספרד. הבלם בן ה-25 כבר דחה הצעה מגנק הבלגית בקיץ שעבר בגלל רצונו לשוב ללה ליגה והצהובים מקווים שהוא לא יידחה גם אותם.

במרץ האחרון דווח בספרד על כך שמכבי תל אביב ניסתה לצרף את קאבררה כבר בינואר, אך נכתב שם שהוא סירב. לוואלה! ספורט נודע שבשבוע שעבר נעשתה פנייה נוספת לשחקן שסיים את חוזהו בריאל סראגוסה ושהוא דרש שכר של 500-600 אלף יורו. אגב, שכרו מוערך היום בכ-300 אלף יורו. למרות העניין של מכבי תל אביב וההשתתפות שלה בליגה האירופית, אייבר או מלאגה עלולות לעמוד בינה לבין האורוגוואי.

"ללה" קאבררה יכול לשחק גם כמגן שמאלי, נחשב לפני שמונה שנים לאחד משחקני העתיד של אורוגוואי. הוא היה השחקן הצעיר ביותר של נבחרת אורוגוואי עד גיל 20 באליפות העולם ב-2009, ובעקבות ההופעות הבינלאומיות שלו גם נרכש על ידי אתלטיקו מדריד, ששילמה 1.5 מיליון יורו לדפנסור ולחלוץ העבר דניאל פונסקה (החזיק במחצית מכרטיסו ומשמש כסוכנו). הוא רשם ארבע הופעות בליגה הבכירה במדי הקולצ'ונרוס במאי 2010, עוד לפני שחגג יום הולדת 19, אך מאז לא שיחק שוב בלה ליגה.

הבלם יצא לסדרת השאלות ברקראטיבו, נומנסיה והרקולס, העביר עונה בקבוצת המילואים של ריאל מדריד וב-2014 חתם לשלוש שנים בסראגוסה. העונה, בשנתו האחרונה בחוזה, רשם עד כה 37 הופעות במדי המדורגת 15 בליגת המשנה, בהן כבש שני שערים ובישל שניים נוספים. בעונה הקודמת היו לו שני שערים, שני בישולים ושני כרטיסים אדומים ב-35 משחקים.

המנהל הספורטיבי של מכבי תל אביב ג'ורדי קרויף. ברני ארדוב
מחזר אחרי קאבררה כבר זמן ארוך. קרויף/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully