וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 31.5: פאביניו מתקרב ליונייטד, דה רוסי האריך חוזה

מגן/קשר מונאקו יעבור תמורת 40-50 מיליון יורו, קפטן רומא חתם לשנתיים נוספות. הצעת הענק על מוראטה, רשימת הרכש החדשה של ונגר. וגם: שיא העברות חדש לשחקן אמריקאי (ועוד בלם)

עריכה: מתן חדד

העברות

* ארסן ונגר חתם לשנתיים נוספות כמאמן ארסנל וישלים 23 שנים רצופות במועדון. לידיעה המלאה.

* אחרי הארכת חוזהו של קווין סטרוטמן, רומא חידשה חוזה גם לקפטן בן ה-34 דניאלה דה רוסי, שחתם עד יוני 2019.

* וולפסבורג, שרק ביום שני הבטיחה את הישארותה בבונדסליגה, החתימה לחמש שנים את הבלם בן ה-24 ג'ון ברוקס מהרטה ברלין תמורת כ-20 מיליון יורו - סכום שיא עבור שחקן אמריקאי.

* פירמין שווגלר, 30, קשר נבחרת שוויץ שסיים חוזה בן שלוש שנים בהופנהיים, חתם לשנתיים אצל האנובר שחזרה לבונדסליגה.

* ריינג'רס הסקוטית החתימה על חוזה לשנתיים את ברונו אלבש, בלם נבחרת פורטוגל בן ה-35, ששיחק בעונה האחרונה בקליארי ועוד לפני הזכייה ביורו 2016 זכה באליפות הליגה הפורטוגלית (פורטו), הרוסית (זניט) והטורקית (פנרבחצ'ה).

* מייקון, המגן הימני בן ה-35 של נבחרת ברזיל לשעבר ומי ששיחק באינטר, מנצ'סטר סיטי ורומא, חוזר למולדתו אחרי שנה ללא כדורגל וחתם בקבוצת אבאי, העולה החדשה לליגה הבכירה בברזיל.

* מיקאל לאנדרו, שוער העבר של נאנט, פריס סן ז'רמן וליל, מונה למאמנה החדש של לוריין וינסה להחזיר אותה לליגה הבכירה בצרפת. השוער הבינלאומי לשעבר (11 הופעות במדי נבחרת צרפת) שימש כעוזר מאמן פריס FC וכעת יאמן לבדו לראשונה בגיל 38.

שמועות

* דיווח: פייר אמריק אובמיאנג סיכם את תנאיו בפריס סן ז'רמן . לידיעה המלאה.

* כעת, לאחר ההודעה על המשך דרכו של ונגר בארסנל, התותחנים רוצים להשאיר את הכוכבים הגדולים, ומתכוונים להציע למסוט אוזיל ואלכסיס סאנצ'ס משכורת משותפת של כ-35 מיליון יורו לעונה.

* מלבד השארת הכוכבים הקיימים, ארסנל רוצה להתחזק בשחקנים נוספים. קרלוס באקה, ריאד מחרז ותומא למאר על הכוונת. באנגליה מדווחים כי ונגר יקבל 115 מיליון יורו לרכש בקיץ.

* באנגליה טוענים כי מגן מונאקו, פאביניו, קרוב מאוד למעבר למנצ'סטר יונייטד. פאביניו, בו הייתה מעוניינת גם סיטי, צפוי לעלות בין 40-50 מיליון יורו.

* מילאן הרימה הילוך במאבק על אלברו מוראטה, ומוכנה להציע תמורתו 50 מיליון יורו, ו-5 מיליון נוספים בבונוסים, לריאל מדריד. החלוץ שלא הצליח לתפוס מקום בהרכב של זינדין זידאן מעדיף לשוב לאיטליה למרות העניין מכיוונה של צ'לסי, מכיוון שארוסתו איטלקית.

* על פי 'אס', ריאל מדריד דחתה הצעה בסך 42 מיליון יורו שהגישה אינטר עבור חאמס רודריגס, והיא מאמינה שתוכל לקבל עליו הרבה יותר - לאחר שרכשה אותו ב-75 מיליון יורו ב-2014. הקולומביאני עצמו מעדיף לעבור למנצ'סטר יונייטד, שתהיה בליגה האלופות בעונה הבאה.

* אחרי מכירתו של אסמיר בגוביץ', צ'לסי מחפשת שוער חדש שיתמודד עם טיבו קורטואה על ההרכב, ומעוניינת בשוער פריס סן ז'רמן, אלפונס אראולה, שפתח 15 פעמים בעונה החולפת בליגה הצרפתית.

* ריאד מחרז ביקש לעזוב את לסטר, אך לפי הדיווחים באנגליה לא יהיה לו קל למצוא קבוצה חדשה, מכיוון שבחוזה שחתם בקיץ שעבר אין לו סעיף יציאה. השועלים יהיו מוכנים למכור רק עבור סכום "משמעותי", שישקף את מעמדו של האלג'יראי.

* 'מירור': מנצ'סטר יונייטד מובילה במירוץ להחתמתו של דני רוז, שצפוי לעזוב את טוטנהאם אחרי 10 שנים.

* ליברפול מחפשת לחזק את החלק האחורי, והציעה לגאל קלישי חוזה משנתיים. קלישי שוחרר ממנצ'סטר סיטי ויכול להגיע בהעברה חופשית.

* אברטון הגישה הצעה בסך 8 מיליון ליש"ט עבור השוער בן ה-23 ג'ורדן פיקפורד, אבל נדחתה על הסף על ידי היורדת סנדרלנד, שדורשת לא פחות מ-30 מיליון.

* רוי הודג'סון מעוניין לאמן את קריסטל פאלאס, ולרשת את כיסאו של סם אלרדייס.

* האם דווקא ליברפול תזכה בשירותיו של וירג'יל ואן דייק? בלם סאות'המפטון, שמבוקש בקרב הגדולות של אירופה ומחירו מוערך ב-57 מיליון יורו, מעוניין להצטרף לקבוצה של יורגן קלופ.

* קלצ'י איהנאצ'ו מעוניין להישאר באנגליה, וידחה הצעות מפריס סן ז'רמן ודורטמונד.

שחקן טוטנהאם, דני רוז. GettyImages
עוזב אחרי עשור? דני רוז/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully