וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי מתלבט: דודו גורש יפתח בין הקורות מול אלבניה?

30.5.2017 / 14:29

נבחרת ישראל ממשיכה בהכנות למשחק שעשוי להבטיח את המקום השלישי. אחרי האכזבה ממרציאנו וההחלטה לוותר על חיימוב, המאמן שוקל לתת את המפתחות לשוער הוותיק של באר שבע, גלזר עדיין בתמונה. וגם: מה גרם ל"עימות ציני" בין שחקני הנבחרת במשחקון?

שוער נבחרת ישראל דודו גורש. יוסי ציפקיס
יקבל את הצ'אנס? גורש/יוסי ציפקיס

ההתאחדות לכדורגל החלה במכירת הכרטיסים למשחק מול נבחרת אלבניה ב-11 ביוני באיצטדיון בחיפה. חמישה ימים קודם לכן תארח הנבחרת את נבחרת מולדובה למשחק ידידות בנתניה. המשחק בחיפה עשוי לקדם את הנבחרת צעד נוסף לעבר המקום השלישי, שאמנם לא מבטיח העפלה, אך זאת הייתה המטרה של עופר עיני בתחילת הקמפיין – לסיים לפני אלבניה ומקדוניה, זאת מאחר והבית כולל את נבחרות איטליה וספרד. מחירי הכרטיסים ינועו בין 80-150 שקל למבוגר (תלוי במקום הישיבה) או 250 שקל לתא הכסף. לשאר הסקטורים ינועו המחירים בין 40-75 שקל. עבור רכישה בהזמנה טלפונית או באינטרנט תחול עמלה.

אלישע לוי יערוך הערב, לקראת כניסת החג, הכנה טקטית ראשונה לקראת צמד המשחקים. הוא יתמקד במשחק ההגנה בתבוסה לנבחרת ספרד וישים דגש על הנעת הכדור מול האלבנים. המאמן הקרין סרט קצר על דייגו מראדונה ממונדיאל 1986, כשהמסר היה ברור: האחריות האישית שלקח שחקן בודד על נבחרת שלמה. לוי אמור לתרגל באימון הקרוב את ההרכב, כשעדיין קיימת התלבטות בין דודו גורש לעומרי גלזר. הראשון אמנם שיחק פחות בחלק השני של העונה, אך לוי רואה בו שוער נבחרת מצוין שיכול להקנות ביטחון לשחקני ההגנה ולכן ייתכן שהוא זה שיפתח בשער. כזכור, לוי העדיף את גורש על פניו של גיא חיימוב וגם אופיר מרציאנו שאכזב נגד ספרד לא זומן. דני עמוס, השוער השלישי, לא נמצא בתוכניות כרגע. עד כה לא תורגל ההרכב ונראה כי לוי עוד יתלבט במהלך הימים הקרובים משום שמשחק הידידות יתקיים רק בעוד שבוע. יחד עם זאת, בנבחרת הדגישו כי מי שיפתח בשער מול מולדובה יהיה זה שיקבל את המפתחות גם מול אלבניה. אייל גולסה לא חש בטוב ולא התאמן, אך מחר ישוב לאימונים. טאלב טואטחה יצטרף היום למחנה.

אלישע לוי ערך היום שלושה משחקונים פנימיים בין שחקני הנבחרת כשאחת מהן ניצחה 2:1. איתי שכטר, ששיחק בקבוצה שניצחה שני משחקונים, העלה פוסט מנצח, מה שגרם לשחקני הקבוצה היריבה לגחך מעט ולהצטלם לאחר שניצחה במשחקון האחרון 12:1. "מה שחשוב הוא לא מי ניצח, אלא שהתחרות הוסיפה מעט גיבוש לנבחרת. את המשחקון האחרון נתנו להם", הסבירו בקבוצה המנצחת.

בקבוצה שניצחה את המשחקון האחרון שיחקו שלושה שוערי הנבחרת (גורש, גלזר, עמוס, שהחליפו קבוצות במהלך המשחקונים) וכן שחקני באר שבע שיר צדק, בן שהר ודן איינבינדר, שחקני מכבי תל אביב איתן טיבי, יוסי בניון ואלי דסה, ואת הלגיונרים ליאור רפאלוב וביבראס נאתכו. בקבוצה השניה, שניצחה את שני המשחקונים הראשונים, שיחקו בין היתר שלושת שחקני מכבי פתח תקוה עומר דנינו, מנור סולומון וגידי קאניוק, שחקני מכבי תל אביב טל בן חיים ואבי ריקן, ושחקני בית"ר ירושלים איתי שכטר, עידן ורד ודויד קלטינס. "מה שבטוח, שכטר הופך את המחנה הזה להרבה יותר מעניין", סיפרו לאחר האימון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully