וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטיאנו רונאלדו: "יותר מידי צניעות זה לא טוב, אנחנו טובים יותר"

כוכב ריאל מדריד בטוח בעצמו לקראת גמר ליגת האלופות מול יובנטוס: "אני ברמה פיזית אופטימלית". זינדין זידאן: "שתי הקבוצות הכי טובות הגיעו לגמר, בייל כשיר". קסיאס קרוע בין בופון לריאל

עריכה: מתן חדד

גמר ליגת האלופות, רגע השיא של העונה, מתקרב בצעדי ענק. ביום שבת ריאל מדריד ויובנטוס תפגשנה בקרדיף לקרב על התואר הנחשק מכולם כאשר הבלאנקוס ינסו להיות הראשונים ששומרים על התואר שלהם מהעונה שעברה. אגב, ריאל מדריד שכרה מלון המרוחק 2 קילומטרים בלבד מהאצטדיון בקרדיף שבו ייערך המשחק, זאת כדי להימנע כמה שיותר מחיכוך עם הסביבה וליצור אווירה בטוחה יותר. מדובר במלון שאינו מהמפוארים ועלות הלינה בו היא כ-80 יורו בלבד ללילה לאדם.

מאמן ריאל מדריד זינדין זידאן התייצב בפני התקשורת היום והתייחס למשחק הגדול: "שתי הקבוצות הכי טובות הגיעו לגמר. יובנטוס טובה מאוד בחלק האחורי שלה ואנחנו כבשנו הרבה. זה המשחק האחרון של השנה והכי חשוב. התכוננו אליו באותה גישה ולא נשנה דברים מהמשחקים האחרונים". הצרפתי התייחס לשאלת כשירותו של גארת' בייל ואמר: "אנחנו שמחים שהוא חזר לקבוצה. אני שמח לראות שהוא כשיר שוב ואין לו בעיות. האם בייל יפתח או איסקו? זו החלטה קשה. אצטרך לבחור רק 11 שחקנים להרכב מתוך 22".

על המשך דרכו בקבוצה: "יש לי חוזה לעוד שנה אחת אבל זה לא אומר כלום. אני רוצה להיות במועדון הזה, אבל זה תלוי במה שאתה עושה על המגרש. העתיד כרגע הוא יום שבת ולא יותר".

גם כריסטיאנו רונאלדו דיבר לקראת הגמר: "אני מרגיש טוב. אני מרגיש שאני ברמה פיזית אופטימלית כמו שהייתי בעונות האחרונות, כי שיחקתי פחות למרות ששיחקתי הכי הרבה משחקים בסגל. כשחושבים יותר מידי, דברים יכולים ללכת הפוך. אני מנסה להירגע. אני רוצה להבקיע שערים ושלא נסבול בגמר. הקבוצה נמצאת בתקופה מתוקה וננסה ליהנות ממנה. הזכייה באליפות מאוד הרגיעה אותנו, אנחנו רוצים לעשות היסטוריה ולזכות בליגת האלופות פעמיים ברצף. יותר מידי צניעות זה לא טוב. אנחנו צריכים להראות את האופי שלנו, שאנחנו הקבוצה הטובה יותר, וזה נכון".

זינדין זידאן ריאל מדריד. רויטרס
במצב רוח טוב לפני הגמר. זידאן/רויטרס

בינתיים, איקר קסיאס "קרוע" לגבי הגמר. "אם היריבה לא הייתה ריאל מדריד, הייתי רוצה בכל לבי שג'יג'י בופון יזכה בליגת האלופות. זה מגיע לו. ברור שאני אוהד של ריאל, אבל המסע של ג'יג'י לא צריך להיגמר בלי זכייה בליגת האלופות. הוא זכה כמעט בכל דבר אחר וזה התואר שחסר לו וזה מכביד עליו. הייתה לו עונה אדירה והוא שוב בגמר. עבור 'הזקנים', אני, פטר צ'ך... זה משהו נהדר. זה מראה שגם בגיל 39 עדיין אפשר להרגיש מצוין ולהיות תחרותיים".

השוער הספרדי הוסיף: "כשהייתי בן 14 והוא בן 17, הוא כבר היה השוער של פארמה. זה היה משהו נהדר עבורי, לראות שמישהו בגיל כזה יכול לעמוד בשער של מועדון גדול כל כך. זה סלל עבורי את הדרך. הערצתי אותו וחיקיתי כל מה שהוא עשה. גם קינאתי בו לזמן קצר. כשהתחלתי לשחק בהרכב של ריאל, הוא כבר עבר ליובה ומשם המשכנו יחד. כדור הזהב? אולי שוער יכול לזכות בזה, אבל זה לא יהיה קל. שמייכל ב-1999 עם הטרבל היה אופציה או אוליבר קאן ב-2002. היו זמנים בהם אחד מאיתנו יכול היה להילחם על התואר הזה. אני אף פעם לא ממש הייתי בתמונה לזכות. רק לב יאשין זכה, ב-1963. זה כמו הנחיתה על הירח. זה היה כל כך מזמן ואף אחד לא זוכר את זה כבר".

לקראת המשחק עצמו אמר קסיאס: "זה מפגש מאוזן מאוד. יובה חזקה בהגנה, אבל גם בחלק הקדמי. היגואין, מנדז'וקיץ' ודיבאלה זה התקפה מסוכנת מאוד. גם ריאל חזקה מקדימה. רונאלדו סנסציוני תמיד, אבל אני חושב שיובה יותר קומפקטית. זה 50:50. העובדה שיובה הפסידה בשישה גמרים בעבר תשפיע. ריאל זכתה בחמשת הגמרים האחרונים בהם שיחקה בגביע אירופה וגם זה ישפיע".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
גונסאלו היגואין שחקן יובנטוס. רויטרס
חושש מסרחיו ראמוס. היגואין/רויטרס

עוד לקראת הגמר: גונסאלו היגואין חושש יותר מכל מסרחיו ראמוס, שהפך העונה לכובש מצטיין. החלוץ הארגנטינאי, שלבש את מדי הבלאנקוס במשך שבע עונות, אמר ש"אני מקווה שסרחיו לא ישחזר את מה שעשה בגמרים של 2014 ו-2016", וסיפר כי הבלם נותר חברו הקרוב ביותר מבין שחקני ריאל. "המשפחות שלנו נפגשות מפעם לפעם ואנחנו עדיין מתכתבים הרבה".

כמו כן, סיפר כי "העובדה ששיחקתי בריאל בעבר מוסיפה למשחק הזה עניין מבחינתי. הייתי שבע שנים בריאל ורוב הזמן היה לי טוב, אבל עכשיו הגיע הזמן להביא ליובנטוס תואר אירופי, וזה כל מה שאני חושב עליו. קיבלנו מחמאות ושבחים מכל פינה באירופה העונה, ועכשיו הגיע הזמן לממש את זה. הגיע הזמן שניקח תואר גדול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully