וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב במסר להפועל חיפה: שוקלים להחזיר את דור פרץ

30.5.2017 / 9:15

במועדון ממתינים להחלטה סופית של סגנית האלופה, ששוקלת להשיב את שחקן הבית במקום אלברמן. אחרי שכץ אישר את הסיכום עם קלינגר: במועדון מנסים לשאול שחקנים אחרים מהצהובים

שחקן מכבי תל אביב רובן מיקאל מול שחקן הפועל חיפה דור פרץ. יוסי ציפקיס
חזרה לצהוב? פרץ/יוסי ציפקיס

אחרי הסיכום בין ניר קלינגר ליואב כץ, לפיו המאמן ימשיך עונה נוספת על הקווים, בהפועל חיפה מתחילים לעבוד על העונה הבאה. כץ אישר השבוע לוואלה! ספורט כי הצדדים הגיעו לסיכום, וכל שנותר הוא לחתום על ההסכם ולהכריז רשמית על המשך העסקתו של המאמן. "ניר נשאר בקבוצה, בן מרגי יהיה עוזרו ויוסי דורה יסייע להם", אמר כץ, שצפוי להוציא הודעה רשמית בעניין בקרוב.

התפתחות מעניינת מגיעה ביממה האחרונה דווקא מגזרת מכבי תל אביב. למועדון התקבל מסר על ידי סגנית האלופה כי הם שוקלים להחזיר לשורות הקבוצה את הקשר דור פרץ, זאת במקום גל אלברמן שעבר למכבי חיפה. במועדון ממתינים להחלטה של ג'ורדי קרויף בעניין. אם יוחלט להחזירו לסגל של סגנית האלופה הקבוצה תחפש שחקן אחר. גם מתן חוזז ורוסלן ברסקי מועמדים להגיע בהשאלה. את האחרון רוצה כץ עם אופציה לקניה. "יש לנו יחסים מעולים עם מכבי תל אביב", אמר כץ. "אני מניח שנוכל לעשות בעתיד כמה עסקאות יחד".

קלינגר מחפש שוער זר מתוך הנחה שאריאל הרוש עשוי לחתום בקבוצה בחו"ל ובנוסף בלם זר שיחזק את ההגנה על חשבון ברונו פניירו. בשלב זה נראה כי כל הזרים של הקבוצה ישוחררו מלבד אדילסון באהייה, שעד ה-15 ביוני יקבל הודעה רשמית האם הוא נשאר בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully