וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בספרד תוהים: מדוע ג'ורדי קרויף נפגש עם נשיא ברצלונה?

ב"ספורט" הקטלאני חשפו שהמנהל המקצועי של מכבי תל אביב נפגש אמש עם ג'וספ מריה ברתומיאו, שעות ספורות לפני ההודעה של מינוי ואלוורדה, ומעריכים: יחזור במוקדם או במאוחר לברצלונה

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בזמן שעתידו במכבי תל אביב עדיין לא ברור, האם ג'ורדי קרויף ימצא את עצמו בברצלונה בעונה הבאה? "בספורט" הקטלאני מפרסמים היום דיווח מעניין שבו הם טוענים שקרויף נצפה אתמול עם לא אחר מאשר ג'וספ מריה ברתומיאו, נשיא ברצלונה. על פי הדיווח השניים הסתודדו יחד באיזור סרייה סנט גרבאסי בעיר, שעות ספורות לפני ההודעה הרשמית על מינויו של ארנסטו ואלוורדה כמאמן הקבוצה. ג'ורדי וברתומיאו נתקלו באוהדים מקומיים שניסו לתהות על פשר הפגישה ביניהם בתזמון הזה.

עוד בנושא:

דאגה במכבי תל אביב: האם הניצוץ של מיטש גולדהאר כבר כבה?
הבלם האורוגוואי לאנדרו קאבררה מועמד להגיע למכבי תל אביב בקיץ
מכבי תל אביב הודיעה: יונתן לוי, שהושאל לבני יהודה, חוזר לקבוצה
כדי להישאר במכבי תל אביב: ג'ורדי קרויף מוכן לשמש מאמן בעונה הבאה
דיווח בפורטוגל: ליטו וידיגאל בין המועמדים לאמן את ספורטינג ליסבון

ג'ורדי קרויף עם ג'וזפ מריה ברתומאו פלורנטינו פרס. רויטרס
מה פשר הפגישה? קרויף בטקס של ברצלונה לזכר אביו/רויטרס

בעיתון הקטלאני אף טוענים שג'ורדי קרויף הוא אישיות שבמוקדם או במאוחר תחזור לברצלונה בגלל הייחוס שלו, הקריירה שלו והניסיון שצבר בתפקיד במכבי תל אביב וגם בקפריסין. יש לציין שבברצלונה יש לא מעט לחץ על רוברט פרננדס המנהל המקצועי והאנשים שאמונים על הרכש שנכשלו כישלון חרוץ בקיץ הקודם עם הבאתם של שחקנים כמו אלש וידאל, אנדרה גומש, לוקא דין ופאקו אלקאסר ולפני כן עם נפלו גם עם שחקנים כמו ז'רמי מתיו וארדה טוראן שממעטים לשחק. למעשה, השחקן היחיד שנרכש בקיץ הקודם והפך להיות שחקן הרכב קבוע היה סמואל אומטיטי, הבלם שהגיע מליון והפך לשותפו של ג'רארד פיקה במרכז ההגנה הקטלאני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully