וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנהריה טעונים אחרי הניצחון: "התייחסו אלינו כאילו אנחנו תפאורה"

30.5.2017 / 8:05

הסגולים עלו ל-0:2 בסדרת רבע גמר הפלייאוף נגד הפועל ירושלים ורחוקים ניצחון מסנסציה גדולה ועלייה לפיינל פור. דרווין קיצ'ן: "ירושלים מוכשרים מספיק כדי לנצח שלושה משחקים ברציפות, אנחנו רוצים לעשות ריצה כדי לזכות באליפות"

אדריאן הרבשטיין

עירוני נהריה התקרבה אמש (שני) בצורה משמעותית להעפלה לפיינל פור כשגברה 64:77 על הפועל ירושלים ועלתה ל-0:2 בסדרת רבע גמר הפלייאוף. הקבוצה של אריק אלפסי הייתה בשליטה מלאה על המשחק, וברחה במהלך המחצית השנייה ליתרון דו ספרתי ממנו ירושלים לא הצליחה לחזור. יהונתן שולדבראנד הוביל חמישה שחקנים של נהריה בספרות כפולות עם 16 נקודות, כשמי שנתן דקות טובות מהספסל הוא ניב ברקוביץ' שקלע 11 נקודות ומסר שלושה אסיסטים.

עוד בנושא:

אזור חיוג אפס שתיים: הצניחה של ירושלים, הצמיחה של נהריה

דרווין קיצ'ן שחקן עירוני נהריה (אמצע) עם יהונתן שולדבראנד, סקוטי הופסון. אדריאן הרבשטיין
מאמין באליפות. דרווין קיצ'ן/אדריאן הרבשטיין

במהלך הימים שקדמו למשחק החדירו אנשי נהריה מוטיבציה לשחקנים גם על ידי דברים שנאמרו על ידי אנשי ירושלים אחרי הניצחון הסגול במשחק הראשון, "הם אמרו שהפעם את היתרון הם לא ישמטו, כאילו אנחנו סוג של תפאורה", אמר אחד מאנשי הקבוצה אמש, "ידענו שבניגוד למשחק הקודם, הפעם הם לא יקבלו את המשחק על מגש". למרות החגיגות ביציעים, הצוות המקצועי ביקש מהשחקנים שלא לחגוג אלא להשאר עם הרגליים על הקרקע לקראת המשחק השלישי בסדרה, שייערך ביום שישי הקרוב, "יש לנו עוד דרך ארוכה", סיכם שולדבראנד.

אחד מגיבורי הסדרה עד כה הוא דרווין קיצ'ן, שחקנה של הפועל ירושלים בעבר, שסיים אמש משחק סולידי עם 7 נקודות, 5 אסיסטים ו-4 ריבאונדים, בתוספת משחק הגנתי משובח. "זה היה משחק קשה של לחימה, ניסינו לגמור את המשחק עם כמה מהלכים, אבל ירושלים היא לא קבוצה שמוותרת ונלחמה, שמח שבסוף ניצחנו", אמר הגארד שהגיע לאחר פתיחת העונה לנהריה, "הם מספיק מוכשרים כדי לנצח שלושה משחקים ברציפות, ונצטרך לבוא באותה גישה ביום שישי כמו שבאנו היום". קיצ'ן סירב להתייחס בסיום לקבוצתו לשעבר, או לתחושות הנקמה "אני בנהריה, וכל מה שמעניין אותי זה לעשות ריצה כדי לזכות באליפות, שום דבר אחר לא מעניין אותי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully