וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 30.5: גריזמן ביקש לעזוב את אתלטיקו, צ'לסי נפרדת

הצרפתי נמצא כנראה בדרך ליונייטד, דומיניק סולנקה מצטרף לליברפול, גם בגוביץ' עזב את הבלוז. אובמיאנג עוזב את דורטמונד, מוסאקיו חתם במילאן, ברצלונה מתכוננת ל"מכירת חיסול ענקית"

עריכה: מתן חדד

העברות

* מילאן הודיעה רשמית על החתמתו של בלם ויאריאל מתאו מוסאקיו (26). הארגנטינאי חתם לארבע שנים, ויעזוב את הצוללת הצהובה אחרי שבע עונות מוצלחות.

* עוד בגזרת מילאן: וינצ'נזו מונטלה חתם על הארכת חוזהו במועדון בשנה נוספת, עד 2019. מונטלה הגיע בקיץ האחרון וחווה עונה לא פשוטה עם הרוסונרי, אך הוביל אותם לתואר ראשון מאז 2011, כשגברו על יובנטוס בסופרקאפ האיטלקי.

* תומאס טוכל פוטר מאימון בורוסיה דורטמונד אחרי שנתיים בתפקיד. על פי הדיווחים, השוורגלבן כבר פתחו במגעים עם מאמן ניס בעונה חולפת, לוסיאן פאבר, שיחליפו. לידיעה המלאה

* ריאד מחרז הוציא הודעה לתקשורת וסיפר כי הוא ביקש לעזוב את לסטר סיטי. לידיעה המלאה

* שוערה המחליף של צ'לסי, אסמיר בגוביץ', עבר לבורנמות' תמורת כ-11.5 מיליון יורו. הבוסני שב לקדנציה שנייה בקבוצה של אדי האו, בה שיחק כמושאל ב-2007.

* עוד שחקן ממנו צ'לסי נפרדת הוא דומיניק סולנקה. החלוץ בן ה-19 שלא הצליח להשתלב בקבוצה הראשונה של האלופה עובר לליברפול, ששילמה עליו כ-3.5 מיליון יורו.

* רומא הודיעה כי המאמן לוצ'יאנו ספאלטי יעזוב את הקבוצה בתום עונה אחת בלבד. האיטלקי בן ה-58 הצעיד את הג'אלורוסי למקום השני בליגה, אולם ההנהלה החליטה שלא לחדש את חוזהו.

* אלק ז'ורז'ן, הילד הצעיר והמבטיח של פריס סן ז'רמן (18), חתם על הארכת חוזה עד 2020 במועדון.

שמועות

* אנטואן גריזמן הוא אחד השמות החמים של הקיץ, כאשר מנצ'סטר יונייטד היא המועמדת הבכירה לקלוט אותו. אוהדי השדים האדומים ישמחו לשמוע כי על פי דיווחים בספרד, הצרפתי ביקש מאתלטיקו מדריד לעזוב את הקבוצה.

* סביליה מעוניינת להחתים את לוקאס פרס, החלוץ שבקושי קיבל דקות משחק בארסנל בעונה החולפת אך הצטיין בלה קורוניה עם 17 שערי ליגה לפני שנתיים.

* אחרי שהפך לשחקן מחליף בשלהי העונה אצל פפ גווארדיולה, התפרסמו הרבה דיווחים על כך שסרחיו אגוארו יעזוב את מנצ'סטר סיטי בקיץ. הבעלים של הקבוצה חאליד אל מובארק הפריך היום את השמועות כשהצהיר: "אגוארו נשאר במנצ'סטר סיטי, אין ספק".

* ב"דיאריו גול" הקטאלני מדווחים שברצלונה מתכוננת ל"מכירת חיסול" עם בואו של ארנסטו ואלוורדה, שאמור לקבל סגל כמעט חדש לגמרי. על פי הדיווח, כ-50 אחוז משחקני ברצלונה יוצעו למכירה, כולל ג'ורדי אלבה, איבן ראקיטיץ', ארדה טוראן, פאקו אלקאסר, אלש וידאל, ז'רמי מתיו, לוקא דין ודניס סוארס. כל זאת מתוך תקווה למכור שחקנים בסכום כולל של 150 מיליון יורו ומעלה, כדי לרכוש שחקנים בכירים חדשים.

* טוטנהאם מחפשת חלוץ שישחק לצידו של הארי קיין, ומוכנה להציע 30 מיליון יורו על קווין גמיירו. אתלטיקו מדריד, שרוצה מאוד להנחית את דייגו קוסטה ואלכסנדר לקאזט, תהיה מוכנה לשחרר את החלוץ שהגיע בקיץ הקודם אם יוסר איסור ההעברות שמוטל עליה. כרגע היא מחכה לתוצאת הערעור שלה בנושא.

* מילאן בדרך לרכש שני הקיץ: פרנק קסייה, קשרה המצוין של אטאלנטה נמצא כבר במתחם האימונים של הקבוצה ויחתום אחרי הבדיקות הרפואיות תמורת כ-28 מיליון יורו. הקשר מחוף השנהב כבש שישה שערים ב-25 הופעות בקבוצה שסיימה עונת שיא מבחינתה במקום הרביעי בסרייה A.

* בפורטוגל מדווחים שברצלונה מוכנה להציע לבנפיקה כ-35 מיליון יורו עבור נלסון סמדו, המגן הימני (23) הקבוע של האלופה הפורטוגלית שדורשת עבורו 50 מיליון יורו.

* על פי דיווחים בגרמניה פייר אמריק אובמיאנג הודיע לראשי בורוסיה דורטמונד שהוא רוצה לעזוב את הקבוצה הקיץ. היעד הבא על פי כל ההערכות - ריאל מדריד.

* האם בלס מטוידי עומד לעזוב את פריס סן ז'רמן? על פי הדיווחים, הקשר שמבוקש במנצ'סטר יונייטד דחה את הצעת הקבוצה לחוזה חדש.

* ארנסטו ואלוורדה עוד לא הוצג בברצלונה, אך כבר חושב על רכש, וינסה לצרף את אנדר הררה ממנצ'סטר יונייטד.

* אחרי ברנרדו סילבה, מנצ'סטר סיטי מקווה להחתים גם את בנג'מין מנדי ממונאקו, ומשא ומתן בין הצדדים אמור להיפתח בקרוב. סיטי בטוחה שתצליח שוב לגבור על יונייטד במאבק על המגן.

* ג'רמיין דפו מחפש קבוצה חדשה אחרי ירידת סנדרלנד מהפרמיירליג, ואמר כי יקבל בחלטה אחרי המשחקים הקרובים של נבחרת אנגליה. בורנמות' מועמדת לקלוט אותו.

* ניוקאסל הגישה הצעה על סך 15 מיליון יורו לספורטינג ליסבון עבור הבלם רובן סמדו.

* אס': סביליה מעוניינת לרכוש את חלוץ ארסנל, לוקאס פרס, ועשויה לשלם את סעיף השחרור שלו, שעומד על 19.5 מיליון יורו.

* על פי "אס" הספרדי, זכייה בליגת האלופות תניב לריאל מדריד כ-80 מיליון יורו ש"יגדילו משמעותית" את הסיכויים להנחית את קיליאן אמבפה. הכספים הללו אמורים לממן חלק ניכר מחוזה העתק שהוא דורש ומסעיף השחרור שמונאקו דורשת עבורו. עוד נכתב כי רונאלדו "נרגש" מהאפשרות שאמבפה יצטרף ונחוש עוד יותר לזכות בליגת האלופות בשך כך.

שחקן מנצ'סטר יונייטד אנדר הררה. רויטרס
יהיה הרכש הראשון של ואלוורדה? אנדר הררה/רויטרס

* כבכל קיץ מאז עזב לצ'לסי, אתלטיקו מדריד רוצה להשיב אליה את דייגו קוסטה, שמצידו כבר אמר שאם יעבור זה יהיה רק לקולצ'ונרוס.

* על פי 'סאן', קלוד פואל מצפה שסאות'המפטון תפטר אותו, וכבש מנהל שיחות עם סנט. אטיין.

* ווסטהאם הציעה 20 מיליון ליש"ט עבור חלוץ מנצ'סטר סיטי, קלצ'י איהנאצ'ו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully