וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטיב קר לא אופטימי: "נכון לרגע זה, לא אאמן את משחק 1 בגמר"

מאמן גולדן סטייט לא צפוי לעמוד על הקווים בפתיחת הסדרה מול קליבלנד, וגם לא ממש מבין למה הקבוצה שלו פייבוריטית בסוכנויות בווגאס: "הם האלופים, לא אנחנו, אז על מה כולם מדברים?"

מאמן גולדן סטייט ווריירס סטיב קר. AP
הקאמבק ייאלץ לחכות. קר/AP

עולם הספורט עוצר את נשימתו לקראת הלילה שבין חמישי לשישי (4:00), אז ייצא לדרך החלק השלישי בטרילוגיית הגמרים בין גולדן סטייט לקליבלנד. בדיוק כמו בשנתיים הקודמות, הביתיות שייכת לווריירס, שיארחו את המשחק הראשון, אולם מי שככל הנראה שוב לא יהיה שם איתם הוא המאמן סטיב קר.

קר לא עמד על הקווים לאורך הפלייאוף, בו שייטה סגנית האלופה עם שלושה סוויפים, כאשר מי שתפס את מקומו בניהול המשחקים היה מייק בראון. אלא שאם עד עכשיו המשימה הייתה פשוטה, הרי שכעת צפויה אופרה אחרת לחלוטין. למרות זאת, קר הודיע שהוא ככל הנראה לא יוכל לשוב לתפקידו, לפחות לא בתחילת הסדרה: "נכון לרגע זה, לא אאמן את משחק 1 ביום חמישי בערב, אבל זה עדיין לא סופי", אמר המאמן.

קר הוסיף: "אני מרגיש טוב יותר. הייתי בכל פגישת צוות מאז תחילת הסדרה מול סן אנטוניו. אני מדבר עם השחקנים בכל אימון ואני חושב שזה משמעותי. אני גם חושב שמצאנו את האיזון הנכון בין ההיעדרות שלי מהמשחקים לעבודה ביומיום. זה מוזר, אבל אנחנו מסתדרים. בכל מקרה אטוס עם הקבוצה למשחקים בקליבלנד".

עוד בנושא:

לברון ג'יימס: "שתי הקבוצות טובות יותר מבשנה שעברה. מה זה אומר? עוד נראה"

שחקני גולדן סטייט ווריירס סטפן קרי, קווין דוראנט, חוגגים. AP
הווריירס פייבוריטים? למה?/AP

בלאס וגאס, סכנויות ההימורים מציבות לפחות לפני פתיחת הסדרה את גולדן סטייט כפייבוריטית ברורה. הווריירס מקבלים בווגאס יחס 250- (כלומר, כדי להרוויח 100 דולר צריך להשקיע 250). לעומת זאת, קליבלנד מקבלת יחס של 210+ (כלומר, השקעה של 100 דולר תניב רווח של 210). במשחק 1, גולדן סטייט פייבוריטית ב-7 נקודות, כאשר האנדר/אובר לנקודות עומד על 226.5.

את קר המצב הזה מפתיע: "הם האלופים, לא אנחנו. גם אני מופתע מזה שאנחנו פייבוריטים. על מה כולם מדברים? אנחנו קבוצה טובה, אבל גם הם. מאוד והם זכו בשנה שעברה".

עוד אמר המאמן: "שתי הקבוצות טובות יותר מאשר בעונה שעברה, שתיהן רצו עוד שנה שלמה ביחד. סטף נפצע בעונה שעברה במשחק הראשון של הפלייאוף ואני חושב שלמרות זאת הוא עשה עבודה מדהימה, אבל אין לי ספק שהשנה הוא נראה הרבה יותר טרי ורענן בפלייאוף".

בצד השני, קיירי אירווינג נשמע דרוך: "אנחנו צריכים להעריך את היריבה והשחקנים שלה. זה מה שכולם רוצים לראות וזה מה שאנחנו רוצים להיות חלק ממנו. חיכיתי, כל העונה, כל הפלייאוף. שתי הקבוצות עברו מבחנים ועכשיו אנחנו נפגשים בפסגת ההר. או הצלחה, או כישלון וזה יהיה דו קרב. אני יכול לחיות עם הסיכויים האלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully