וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורקיה: דרושאפקה הובסה 94:72 בחוץ מול פנרבחצ'ה במשחק 1

חצי גמר הפלייאוף נפתח ברגל שמאל עבור הקבוצה של דיוויד בלאט, שעוד הובילה אחרי הרבע הראשון אך נעלמה בהמשך. מליח מחמוטוגלו קלע 18 לאלופת אירופה. המשחק הבא: ביום רביעי

מאמן דרושאפקה דיוויד בלאט. GettyImages
זה לא נראה מבטיח. בלאט/GettyImages

דרושאפקה, קבוצתו של דיוויד בלאט, נקלעה הערב (שני) לפיגור 1:0 בסדרת חצי גמר הפלייאוף בטורקיה (הטוב מחמש) לאחר שהובסה בחוץ 94:72 מול אלופת אירופה הטרייה פנרבחצ'ה. המשחק השני בסדרה ייערך אף הוא אצל פנרבחצ'ה, ביום רביעי הקרוב ב-20:00. דרושאפקה תארח את משחק 3 ביום שישי ב-20:00.

שלושה ימים לאחר שהשלימו 0:2 בסדרה מול באנביט, הירוקים התייצבו למשחק חוץ קשה ביותר, מול הקבוצה שסיימה את העונה הסדירה במקום הראשון בטבלה בטורקיה. הפתיחה דווקא בישרה טובות מבחינת בלאט, שראה את קבוצתו מסיימת את הרבע הראשון ביתרון 24:26, אולם בהמשך החלו הצהובים-כחולים להשתלט על המשחק בניצוחו של ז'ליקו אוברדוביץ'.

להפסקה כבר ירדה פנרבחצ'ה ביתרון 42:50 אחרי רבע שני מוצלח ובהמשך הפער הזה רק הלך וצמח, כאשר הרבע השלישי מסתיים ב-57:72 מוחץ ובהמשך הפער מגיע ל-20 נקודות ואף חוצה אותו רגע לפני הסיום. מליח מחמוטוגלו קלע 18 לפנר, אפקה אודו, ג'יימס נאנלי וניקולה קאליניץ' הוסיפו 12 כל אחד.

עוד בנושא:

פדרמן: "שיבק לא מקבל שכר על כלום". מזרחי: "נדע לתגמל אותו"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully