וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: האדרספילד העפילה לפרמיירליג לראשונה בתולדותיה

הטריירז ניצחו 3:4 בדו קרב פנדלים את רדינג בגמר הפלייאוף, אחרי 0:0 מאכזב בתום 120 דקות. הם חזרו לליגה הבכירה לראשונה מאז 1972 והפכו לקבוצה ה-49 אי פעם שתופיע בפרמיירליג

שחקני האדרספילד חוגגים. רויטרס
מזל טוב. האדרספילד בפרמיירליג/רויטרס

האדרספילד עשתה הערב (שני) היסטוריה, כאשר העפילה לפרמיירליג אחרי שגברה 3:4 בתום דו קרב פנדלים על רדינג בגמר הפלייאוף בוומבלי, זאת לאחר 0:0 מאכזב בתום 120 דקות.

הטריירז, הקבוצה הראשונה בתולדות הכדורגל האנגלי שזכתה בשלוש אליפויות רצופות (1924-1926) לא היו בליגה הבכירה מאז 1972. אז, שיחקו בליג 1 במשך שתי עונות ולאחר הירידה נפלו תוך שלוש שנים עד לליגה הרביעית ומאז דשדשו בליגות הנמוכות.

הערב כאמור, כל זה השתנה. יאפ סתאם קיווה להעלות את רדינג, אבל להאדרספילד, שלאורך רוב העונה נאבקה על העלייה הישירה והצליחה לבסוף לעלות ליגה למרות שספגה יותר מאשר כבשה (הראשונה אי פעם לעשות זאת), היו תכנית אחרות וכריסטופר שינדלר, אחד מארבעה גרמנים בסגל שלה, כבש את הפנדל המכריע אחרי שהשוער דני וורד סיפק הצלה גדולה.

זה היה גמר הפלייאוף הראשון אי פעם שהסתיים ב-0:0 (מאז החלו לשחק בשיטה זו ב-1987) והאדרספילד תהיה הקבוצה ה-49 אי פעם שתשחק בפרמיירליג. הניצחון הזה גם סידר לה קרוב ל-200 מיליון ליש"ט על חסויות וזכויות שידור וצפוי לשנות את פני המועדון מקצה לקצה.

עוד בנושא:

מסתבר שגם החברים של קלופ מיוחדים: דויד ואגנר מצליח עם האדרספילד טאון הקטנה

שחקני האדרספילד אייזאה בראון, קייסי פאלמר. רויטרס
לא היו בליגה הראשונה מ-1972/רויטרס
שוער רדינג עלי אל חבסי. רויטרס
רדינג נותרה מאוכזבת/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully