וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פדרמן: "שיבק לא מקבל שכר על כלום". מזרחי: "נדע לתגמל אותו"

שני האנשים החזקים במכבי תל אביב התראיינו לבן מיטלמן ב"חדשות 2" (הראיון המלא שודר במהדורה המרכזית) וסיפרו: "ההסדר שלנו עם אריק היה בג'נטלמניות שלו, שהוא אמר שהוא מוכן לעזור"

ברני ארדוב

הווידיאו באדיבות "חדשות 2"

למרות עונה קשה, מכבי תל אביב רחוקה שלושה ניצחונות בלבד מהשלמת דאבל מקומי. אחרי שזכתה בגביע המדינה עוד הספיקה הקבוצה לעבור טלטלות רבות ולהחליף גם את איינארס בגאצקיס באריק שיבק. כעת, הצהובים כבר ביתרון 0:2 ברבע גמר הפלייאוף מול בני הרצליה והאנשים החזקים בקבוצה, היו"ר שמעון מזרחי ודייויד פדרמן התראיינו אצל בן מיטלמן ב"חדשות 2". הראיון המלא שודר הערב (שני) במהדורה המרכזית, "חדשות 2".

לגבי שיבק אמר פדרמן במהלך הראיון: "ההסדר שלנו עם אריק היה בג'נטלמניות שלו, שהוא אמר שהוא מוכן לעזור... תשאל אותו, הוא לא מקבל שכר לא כלום". מזרחי הוסיף בהקשר זה: "נדע איך לתגמל אותו".

עוד בנושא:

דיווח: מכבי תל אביב מעוניינת בתומא הרטל וטיבור פלייס
אריק שיבק על המהפך של מכבי תל אביב: "כשאתה שמח אתה מנצח"

אריק שיבק מאמן מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
כסף זה לא הכל בחיים. שיבק/יוסי ציפקיס

עוד נשאל מזרחי האם הוא יכול לדמיין את עצמו לאחר שיסיים את תפקידו כיו"ר מכבי תל אביב יום אחד. התשובה? "בהחלט כן. אני צריך להתחייב שאני עושה את זה בעוד שנה, או שנתיים, או שלוש, או בסוף העונה הזו? לא. אבל אני יודע שיגיע היום ואגיד 'זה מספיק, זה גדול עליי'".

פדרמן אמר: "אנחנו בתהליך הליכה. אומנם עוד לא יצאנו דרך הדלת, אבל זה לא יעזור. אני יכול להגיד שאני בן 73, שמעון יגיד מה גילו. מה שקרה השנה הזו כמובן שלא עזר לזה, עשה את זה יותר גרוע. האם זה יקרה בעוד חצי שנה או שנה? אנחנו בינינו דיברנו מה התנאים שבהם אנחנו לא נהיה פה. אחד התנאים למשל, שאנחנו בטוחים שמי שבא במקומנו, בא ל-10 או 20 שנה".

יושב ראש מכבי תל אביב שמעון מזרחי עם דיוויד פדרמן. ברני ארדוב
הרבה מה ללמוד מהעונה הזו. פדרמן ומזרחי/ברני ארדוב

פדרמן אמר: "כדי שלא תהיה אי הבנה, האחריות כולה, מראשיתה ועד סופה, לגבי מה שקרה פה בשנה האחרונה, היא של כולנו. של שמעון ושלי ושל כל מי שאיתנו. הכישלון חתום על שמנו". מזרחי הוסיף: "לפי מבחן התוצאה הייתה טעות".

לגבי העונה הנוכחית אמר פדרמן: "טעינו מהרגע הראשון במאמן, נכנסנו לכדור שלג, המשכנו לטעות". על העתיד: "יהיה על הקווים מאמן מכובד וידוע, שלא יקבל מאיתנו שום הוראות". מזרחי אמר בהקשר זה: "אני לא אתערב אם המאמן יגיד שהוא רוצה את זה ואת זה, גם אם הוא יחשוב שהוא טועה לא אומר שום דבר".

עוד אמר פדרמן על העונה הלא קלה שעוברת על המועדון: "עברנו תקופה קשה, שילמנו בשבילה ואחד התשלומים זה הפסקת ההתערבות בנושא המקצועי. נשתדל מאוד שלא תראה את הפרצופים שלנו בטלוויזיה יותר. לא נהיה קרובים לספסל". מזרחי: "לא יודע איפה אני אעמוד, אבל זו לא הבעיה. זה אחד השינויים, אבל לא הבעיה".

על האוהדים הזועמים על המצב אמר מזרחי: "והאוהדים ינהלו את המועדון? יביאו את המשאבים שאנחנו מביאים? בשנים שהבאנו לכאן את גביע אירופה ולא הייתה כיכר שלא הייתה מלאה באלפי אנשים, גם אז אמרו אותו דבר? אם שנתיים במהלך 50 שנה יש נפילה, ולצערנו היא קרתה, זו עדיין לא אמירה יפה".

פדרמן הוסיף: "אדם שחושב שכל מה שאני רואה בו זה מנוי, אנחנו לא באותו מקום. אני מכבד את הכסף שלו, אבל אם ככה הוא חושב, שלא יקנה מנוי. אנחנו הוצאנו עשרות מיליונים כל אחד, לא בשביל להרוויח, אלא בשביל המותג הזה והמדינה הזו. אנחנו מכים על חטא ואני מתנצל בפני האוהדים שבאו וראו את מה שהם לא היו צריכים לראות, אבל זה לא מצדיק את היחס אלינו".

לסיום הגן פדרמן על ניקולה וויצ'יץ': "הוא איש כדורסל, ישראלי יותר ממך וממני, הוא ציוני ואוהב את המדינה. 90 אחוז מהטעויות שנעשו, הוא אמר לנו 'אל תעשו את זה'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully