וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: עירוני נהריה ניצחה 64:77 את הפועל ירושלים בעין שרה

חמישה קלעים בספרות כפולות הובילו את הסגולים לניצחון מרשים ול-0:2 בסדרת רבע הגמר על סגנית האלופה, שנראתה רע ורחוקה הפסד אחד מהדחה מפתיעה. אוהדי הפועל ירושלים התפרעו וקיללו

אדריאן הרבשטיין

עירוני נהריה גברה הערב (שני) 64:77 על הפועל ירושלים בעין שרה ועלתה ל-0:2 מפתיע מאוד בסדרת רבע הגמר, שקירב אותה למרחק ניצחון אחד בלבד על סגנית האלופה מהעפלה מרשימה לפיינל פור. אחרי הקאמבק הנהדר והניצחון בארנה, השחקנים של אריק אלפסי שבו הביתה והוכיחו כי זה לא היה מקרי. הם הובילו כמעט לכל אורך המשחק, וברבע האחרון פתחו פער דו ספרתי (19 בשיא) והשלימו את ההשפלה של האדומים.

ירושלים הגיעה שוב ללא אמארה סטודמאייר הפצוע ונאלצה לרדוף אחר הסגולים כבר מהרבע הראשון. טרנס קינזי וליאור אליהו עוד השאירו את סימונה פיאניג'אני בתמונה, אך מן העבר השני טיירון נאש וסקוטי הופסון דאגו להשאיר את היתרון אצל המארחת, לפני שריצת 2:11 הורידה את האורחים ביתרון מינימלי למחצית. המחצית השנייה כבר הייתה כולה של נהריה. קרטיס ג'רלס אמנם התעורר, אך מן העבר השני אריק אלפסי קיבל תרומה נאה ממספר רב של שחקנים שניצלו את האיבודים הרבים של היריבה והגדילו את ההפרש עוד ועוד. אוהדי הפועל ירושלים התקשו לקבל את היכולת והתפתח בלגן ביציע בדקות הסיום, הקבוצה שלהם בדרך הביתה?

תקציר: עירוני נהריה - הפועל ירושלים 64:77. יהונתן שולדבראנד שחקן עירוני נהריה. אדריאן הרבשטיין
הסגולים לבנים ממשיכים להפתיע/אדריאן הרבשטיין
טיירון נאש שחקן עירוני נהריה (אמצע) מול בר טימור שחקן הפועל ירושלים. אדריאן הרבשטיין
נאש מול טימור/אדריאן הרבשטיין

מהלך המשחק

רבע 1:

אחרי החטאות משני צידי המגרש, נאש קלע מתחת לסל את הנקודות הראשונות במשחק. אליהו איבד, ירושלים סגרה שתי דקות בלי לעלות על הלוח ונאש שוב קלע שתיים קלות, לפני שקינזי התכבד בנקודות הראשונות של האדומים. אליהו נכנס פנימה והשלים מהלך של שלוש נקודות אחרי עבירה של שולדבראנד, והעלה את ירושלים ל-6:7. נאש ביצע עבירה שנייה וירד לספסל, פאוסט עלה מהספסל וקלע ארבע נקודות רצופות. פאוסט חטף לדייסון ומצא את ברקוביץ', שקבע 13:18 לנהריה. קינזי הרגיע עם שלשה, אך פאוסט השיב בצליפה משלו מחוץ לקשת. האוול סגר את הרבע עם סל על הבאזר, 20:23 למארחת בסיום הרבע.

מאמן הפועל ירושלים סימונה פיאניג'אני לצד הבעלים אורי אלון. אדריאן הרבשטיין
בדרך הביתה? סימונה פיאניג'אני ואורי אלון/אדריאן הרבשטיין
אלסנדרו ג'נטילה שחקן הפועל ירושלים (שמאל) מול עירוני נהריה. אדריאן הרבשטיין
שוב לא תרם. אלסנדרו ג'נטילה/אדריאן הרבשטיין

רבע 2:

ג'רלס פתח את הרבע עם שלשה מהירה ואיזן את התוצאה, מיד לאחר מכן גם שולדבראנד הסתבך עם עבירה שנייה. ירושלים פספסה מספר הזדמנויות לעלות ליתרון, גם ההתקפה של נהריה התקשתה, ובסופו של דבר נאש קלע מהקו את הנקודות הראשונות של המארחת ברבע, אחרי קרוב לשלוש דקות, וקבע 23:25. קצב הנקודות הנמוך של ירושלים נמשך, קיצ'ן והופסון צלפו מחוץ לקשת והקפיצו את היתרון לשמונה. ירושלים התעוררה, פיטרסון וג'רלס צימקו וסל ועבירה של קינזי במתפרצת קירבו את האורחת להפרש נקודה בלבד. קיצ'ן החטיא שלשה ובצד השני ג'רלס מצא את אליהו, שהשלים ריצת 2:11 והוריד את ירושלים ביתרון 35:36 למחצית.

אריק אלפסי מאמן עירוני נהריה. אדריאן הרבשטיין
ניצחון מרשים. אריק אלפסי/אדריאן הרבשטיין
קרטיס ג'רלס שחקן הפועל ירושלים (שמאל) עם עומר אסתרון שופט כדורסל. אדריאן הרבשטיין
ההתעוררות שלו לא הספיקה. קרטיס ג'רלס/אדריאן הרבשטיין

רבע 3:

הופסון קלע את הנקודות הראשונות במחצית השנייה והחזיר את היתרון לנהריה, שולדבראנד הוסיף שלשה, אך טימור החזיר בשלשה משלו ואחת נוספת של ג'רלס קבעה שוויון. נאש קלע שתיים והוסיף חסימה נהדרת על קינזי בצד השני, שולדבראנד קלע שלשה והטבעה של הופסון השלימה 0:7 של נהריה. פיאניג'אני הזעיק טיים אאוט ממנו ירושלים חזרה עם שלשה של ג'רלס. האוול זרק כמה מילים שהשופטים לא אהבו לשמוע וספג עבירה טכנית, וירושלים שוב נעצרה. הופסון החטיא שלשה אך לקח את הריבאונד של עצמו וקבע 47:54 עם דאנק. דייסון קלע רק אחת משתיים מהקו וצימק את הפער לארבע, ברקוביץ' הראה לו איך עושים את זה נכון, דייק פעמיים וקבע 50:56 למארחת בסיום הרבע.

שחקן הפועל ירושלים אמארה סטודמאייר. אדריאן הרבשטיין
היה רוצה לעזור. אמארה סטודמאייר/אדריאן הרבשטיין
אוהדי עירוני נהריה. אדריאן הרבשטיין
ניצחון מהפיינל פור. אוהדי נהריה/אדריאן הרבשטיין

רבע 4:

אחרי למעלה מדקה ללא נקודות ברבע המכריע, ברקוביץ' קלע שלשה והעלה את נהריה ליתרון שיא של תשע הפרש. ג'רלס עשה עבירת תוקף ואיבד, פאוסט העלה את המארחת ליתרון דו ספרתי, ודייסון הרגיע את פיאניג'אני עם שלשה שהייתה הנקודות הראשונות של האדומים אחרי יותר משלוש דקות ברבע האחרון. המאמן האיטלקי הימר על הרכב נמוך בתקווה לחזור למשחק, אך שולדבראנד הניח שתיים קלות שקבעו 53:65. דייסון החטיא פעמיים מהקו והופסון הרעיד את האולם עם דאנק מהדהד שהקפיץ את ההפרש ל-16. האדומים של ירושלים זועמים על היכולת, מקללים ומנופפים בשטרות לעבר השחקנים וההנהלה. בסופו של דבר נהריה ניצחה 64:77.

סקוטי הופסון שחקן עירוני נהריה. אדריאן הרבשטיין
הלהיב את הקהל. סקוטי הופסון/אדריאן הרבשטיין
אוהדי הפועל ירושלים. אדריאן הרבשטיין
הביעו את מחאתם. אוהדי ירושלים/אדריאן הרבשטיין

סטטיסטיקה

קלעו לעירוני נהריה: יהונתן שולדבראנד 16 נקודות, טיירון נאש 14 נקודות ו-8 ריבאונדים, סקוטי הופסון 13 ו-8 ריבאונדים, ניק פאוסט 11, ניב ברקוביץ' 11, דרווין קיצ'ן 7, 5 אסיסטים ו-4 ריבאונדים, סטו דגלאס 3, איגור נסטרנקו 2. ערן אסנטי אסרא (09:13 דקות) שותף, אך לא קלע.

קלעו להפועל ירושלים: ליאור אליהו 13 נקודות ו-8 ריבאונדים, טרנס קינזי 12, קרטיס ג'רלס 11 (4 מ-15 מהשדה) ו-5 אסיסטים, ג'רום דייסון 9, בר טימור 9, טראוויס פיטרסון 8 ו-8 ריבאונדים, ריצ'ארד האוול 2. אלסנדרו ג'נטילה (03:46 דקות) שותף, אך לא קלע.

ריצ'ארד האוול שחקן הפועל ירושלים (שמאל) עם ליאור אליהו. אדריאן הרבשטיין
אליהו מנסה להרגיע את האוול/אדריאן הרבשטיין
קרטיס ג'רלס שחקן הפועל ירושלים (אמצע) מול ניק פאוסט שחקן עירוני נהריה. אדריאן הרבשטיין
פאוסט מול ג'רלס/אדריאן הרבשטיין
שחקן עירוני נהריה סקוטי הופסון מול שחקן הפועל ירושלים טרנס קינזי. אדריאן הרבשטיין
קינזי מול הופסון/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    6
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully