וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהלת הליגה דורשת מכבירי ו-וייצמן את כספי ההלוואה שניתנה להפועל תל אביב

29.5.2017 / 17:17

הבעלים לשעבר ואיש העסקים חתומים כערבים אישיים על ההלוואה בשווי מיליון שקל שניתנה לאדומים ע"י המנהלת בתחילת העונה שחלפה. האדומים החזירו 450 אלף שקל בלבד. ועדת הכספים, בה חברים בין היתר שרצקי, אלון ושחם, דורשת ששאר הכסף יוחזר

יוסי ציפקיס

בווידאו: הפרק האחרון של "מינוס 9"

ועדת הכספים של מנהלת הליגה התכנסה היום (שני) לישיבה מיוחדת, במסגרתה דנו חבריה בחוב שנותר להפועל תל אביב בגין הלוואה שנתנה לה המנהלת בתחילת העונה שחלפה, בגובה של מיליון שקל. היורדת ללאומית החזירה למנהלת רק 450 אלף שקל מההלוואה, ולמעשה נותר למועדון חוב של 550 אלף שקל.

במנהלת החליטו לא לחכות למפרק שמונה למועדון האדום, מאחר וההערכה היא שהוא לא יצליח להשיב את הכספים. לוואלה! ספורט נודע כי בישיבה של ועדת הכספים הבוקר, התברר לחבריה שעל ההלוואה שניתנה היו חתומים כערבים הבעלים הקודם של הקבוצה אמיר כבירי ואיש העסקים מני וייצמן, שהעניק בשנים האחרונות סיוע כספי גדול למועדון.

חברי הוועדה, וביניהם איזי שרצקי, אשר אלון, מוחמד אבו יונס, סתיו שחם, סלע מנדל וגיל ברעם, החליטו שהמנהלת חייבת לפעול באופן מיידי על מנת להשיב את הכספים מכבירי ו-וייצמן. אל השניים נשלחו כבר היום מכתבים בדרישה להחזיר את הכסף האבוד.

עוד בנושא:

הפועל תל אביב: עומרי שקל, עידו אקסברד ודניאל גרץ הצטרפו

אמיר כבירי, הפועל תל אביב. ניב אהרונסון
עדיין קיימים חובות. כבירי/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully