וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלסנדרו דל פיירו: "בופון השתגע מרוב ציפייה לגמר ליגת האלופות"

שחקן יובנטוס לשעבר סיפר על השוער האגדי: "הוא לא יכול לחכות להניף את הגביע לשמים. לא ציפיתי שזידאן יהפוך למאמן". אלגרי: "יוצאים לקרדיף עם אמונה, אך יודעים שריאל פייבוריטית"

עריכה: מתן חדד

רבים מחובבי הכדורגל הנייטרלים יחזיקו אצבעות ליובנטוס בגמר ליגת האלופות הקרוב, ביום שבת מול ריאל מדריד, ובפרט לסמל הגדול שלה ג'אנלואיג'י בופון.

אחד מאלה שיחזיקו אצבעות יהיה אלסנדרו דל פיירו, מהשחקנים הגדולים בתולדות המועדון, שסיפק הצצה למה שעובר בראשו של חברו לקבוצה לשעבר. "בופון השתגע מרוב ציפייה לגמר האלופות", סיפר "הנסיך". "הוא כבר לא יכול לחכות יותר. הוא לא יכול לחכות להניף את גביע האלופות לשמים. הוא יהיה אחד הכוכבים, אין לי ספק בזה".

דל פיירו, ששיתף פעולה גם עם זינדין זידאן בשורות הגברת הזקנה, אמר על מאמן ריאל מדריד: "כששיחקנו יחד, היה שיתוף פעולה סימפוני בינינו. הוא תמיד רצה לעזור לחברים לקבוצה, על אף הטכניקה שלו. לא ציפיתי ממנו להפוך למאמן, אבל אחת התכונות הטובות ביותר שלו היתה לדעת לקרוא משחקים בבירור. בגלל זה הוא תמיד מקבל החלטות נכונות, וזכה בכל כך הרבה תארים".

אלסנדרו דל פיירו לצד ג'אנלואיג'י בופון. AP
ברור את מי הוא יעודד בשבת. דל פיירו לצד בופון/AP

מסימיליאנו אלגרי וג'ורג'יו קייליני התייצבו היום למסיבת עיתונאים, רגע לפני היציאה לקרדיף. המאמן אמר: "ראשית, היום אנחנו נזכרים באסון הייזל. המחשבות שלנו עם הקורבנות ומשפחותיהם".

לגבי הגמר הוא הוסיף: "אנחנו צריכים לגשת למשחק הזה עם אמונה בעצמנו, אבל גם בידיעה שריאל מדריד היא הפייבוריטית לניצחון. אנחנו יוצאים לוויילס כשאנחנו בטוחים שנוכל להביא את התואר הזה הביתה.

אלגרי הוסיף: "הייתה לשחקנים עונה נהדרת עד עכשיו ונשארה לנו רק עוד משוכה אחת לפני הפגרה. אין לנו מה להרגיש חרדה, זה לא יעזור וזה רק יבזבז לנו אנרגיות. אנחנו בכושר שיא וצריכים לשמור עליו. הקבוצה הזו עשתה דרך ארוכה ביחד. יובה תמיד צריכה להיות בין שמונה הגדולות של אירופה. יובה הגיעה לשמונה גמרי בגביע אירופה. עצם ההגעה היא הישג גדול, אז מספיק עם השליליות. הרמה פה כל כך גבוהה שאנחנו לא זקוקים ליותר מדי שחקנים כדי לשפר את הקבוצה. היגואין? אני בטוח שהוא יכול לכבוש בגמר. הוא צריך להישאר רגוע. זה הזמן שלנו, לזכות בגביע. זה ישלים עבורנו שלוש שנים של עבודה קשה".

על היריבה אמר המאמן: "קאסמירו נותן לריאל יציבות, בייל מספק את הקצב ואיסקו מאוד טכני. ריאל השתפרה מאוד בחצי השני של העונה והקרדיט מגיע לזידאן. אין ספק שהוא מאמן מצוין. נצטרך להיות מאוזנים, כי אין הזדמנות שנייה במעמד כזה".

קייליני אמר: "אנחנו יכולים לשחק עם שלושה או ארבעה בהגנה. הקבוצה שלנו עושה הגנה עם כל 11 השחקנים שלה. ההגנה שלנו היא לא רק בונוצ'י, ברצאלי ואני. דניאלה רוגאני ומהדי בנאטיה שווים מקום בהרכב ב-90 אחוז מהקבוצות באירופה".

עוד אמר הבלם: "אנחנו מרגישים חזקים יותר ומוכנים יותר לגמר הזה מאשר לגמר שהפסדנו לפני שנתיים. התפתחנו והשתפרנו מאז. ריאל זכתה פעמיים בשלוש שנים, כך שיש לה ניסיון אדיר בגמר ליגת האלופות. אני בר מזל ששיחקתי כל הקריירה שלי ביובה ובנבחרת עם בופון מאחוריי. אני מקווה שהוא יזכה בכדור הזהב, לא רק בזכות הקריירה האדירה שלו, אלא גם בעזרת זכייה בליגת האלופות. זה לא סוד שהכוח של ריאל מדריד הוא בהתקפה. נצטרך לשמור את הכדור כמה שיותר רחוק מהשער שלנו. בזמן האחרון היו לנו לא מעט הצלחות מול ריאל, אבל לא נראה לי שזה ישפיע על הגמר. לא הגענו לעוד גמר במקרה. אנחנו מכוונים גבוה מאי פעם ואם הייתי צריך לבחור רגע שיא מהקמפיין, זה הניצחון על ברצלונה".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
שחקן יובנטוס ג'ורג'ו קייליני חוגג. רויטרס
"אנחנו מרגישים חזקים יותר ומוכנים יותר לגמר הזה מאשר לגמר שהפסדנו לפני שנתיים". קייליני/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully