וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אם קני סייף לא יופיע בספטמבר, סביר להניח שסיים את הקמפיין בנבחרת"

29.5.2017 / 15:16

כך טען בכיר בהתאחדות על שחקן גנט. בנבחרת עוקבים אחר הפציעה של הקשר, שהתלונן על פציעה בשרירי הבטן. בינתיים, במחנה בגרמניה: בן חיים לא הבלם התאמן, טואטחה יצטרף ביום שלישי

קני סייף שחקן גנט. GettyImages
ממשיך להעסיק את בכירי ההתאחדות. סייף/GettyImages

אחרי שנחתה אתמול (ראשון) בגרמניה, שם תקיים מחנה אימונים שיסתיים ביום חמישי, נבחרת ישראל סיימה את אימון הבוקר הראשון שלה. הבלם טל בן חיים לא ישתתף בשני האימונים היום, זאת לאחר שנבדק על ידי רופא הנבחרת, ד"ר מרק רוסנובסקי, בעקבות מתיחה עליה דיווח במהלך האימון בישראל. בן חיים צפוי לחזור להתאמן מחר ובנבחרת טוענים שיהיה כשיר למשחק מול מולדובה ביום שלישי הבא. טאלב טואטחה, שהשתתף אתמול במחווה שערכו אוהדי פרנקפורט לקבוצה שהעפילה לגמר הגביע, יצטרף לנבחרת מחר.

מי שלא נמצא במחנה הוא הקשר קני סייף. כפי שפרסמנו, הקשר הודיע לאלישע לוי שלא ימריא לגרמניה בעקבות פגיעה בשרירי הבטן וכרגע קיימת מתיחות בין ראשי הנבחרת לשחקן. כרגע שוקלים בנבחרת אם לזמנו לכינוס הבא. על פי גורמים בהתאחדות, "אם סייף יוזמן ולא יטול חלק בצמד המשחקים של הנבחרת בחודש ספטמבר (מול מקדוניה ואיטליה), סביר להניח שהוא לא יוזמן לשני המשחקים האחרונים". הכוונה היא למשחקים מול ליכטנשטיין וספרד בחודש אוקטובר.

ערן זהבי יצטרף לאימונים לקראת מולדובה, משחק שיהווה הכנה אחרונה למשחק מול אלבניה שייערך חמישה ימים אחרי (11 ביוני).

ניצחון על אלבניה יגדיל את הפער בין הנבחרות לשש נקודות, ובנבחרת מעריכים שהוא גם יבטיח את המקום השלישי בבית - המטרה אותה סימן עופר עיני בתחילת הקמפיין של אלישע לוי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully