וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיק החקירה של דקירת אוהד מכבי חיפה נפתח מחדש

29.5.2017 / 14:40

כשבועיים אחרי ההודעה על סגירת התיק, המשטרה נעתרה לבקשת מכבי חיפה ופתחה את החקירה מחדש. אסף בן דב: "אנו מברכים על ההחלטה, רואים בכך חשיבות גדולה למען מיגור האלימות בספורט"

אסף בן דב מנכ"ל מכבי חיפה. ברני ארדוב
מנכ"ל מכבי חיפה, אסף בן דב/ברני ארדוב

קבוצת הכדורגל של מכבי חיפה קיבלה היום (שני) הודעה על פתיחה מחדש של תיק החקירה של אירוע הדקירה מחוץ לאולם מטרווסט ברעננה. על פי החשד, אחרי משחק כדורעף במקום, אוהדים של מכבי תל אביב תקפו אוהדים של מכבי חיפה בצורה קשה ואחד מהאוהדים הירוקים נדקר. לפני כשבועיים משטרת ישראל החליטה לסגור את התיק מחוסר עניין לציבור, דבר שהבעיר את חמתם של ראשי מכבי חיפה. מנכ"ל המועדון, אסף בן דב, שלח מכתב למפכ"ל המשטרה עם דרישה ברורה - לא לסגור את התיק - והיום אכן נפתח התיק.

בהודעה של מכבי חיפה נכתב היום: "הבוקר קיבל מנכ"ל המועדון, מכתב תשובה החתום על ידי עו"ד עמי גרנובסקי, רפ"ק ר' תחום פיקוח ובקרה, בו נמסר כי משטרת ישראל נעתרה בחיוב לבקשה ונפתחה חקירה על ידי צוות חקירה מיוחד במרחב שרון. עוד נמסר במכתב, במסגרת החקירה נעצרו מעל עשרה חשודים, ולחלקם הוארך מעצר על ידי בית המשפט. כמו כן, בוצעו פעולות חקירה, בכלל זה חיפושים בבתי החשודים, והפעלת אמצעים טכנולוגיים והתיק הועבר לפרקליטות מחוז מרכז, להחלטה. אסף בן דב, התייחס להחלטת המשטרה ואמר: 'אנו מברכים על ההחלטה, רואים בכך חשיבות גדולה למען מיגור האלימות בספורט. כמובן שנמשיך לעקוב אחר החלטת הפרקליטות'".

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully