וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: עומרי שקל, עידו אקסברד ודניאל גרץ הצטרפו

האדומים ממשיכים לבנות את הסגל ללאומית. שקל חוזר למדים האדומים אחרי שנה וחצי בהרצליה וקטמון. אקסברד מגיע למתחם חודורוב אחרי עונה מצוינת בעכו, גרץ הצטרף מהפועל פתח תקוה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מספר 8 החדש. שקל/מערכת וואלה!, צילום מסך

הפועל תל אביב ממשיכה לבנות את הסגל שלה מחדש אחרי הירידה לליגה הלאומית והיום (שני) הודיעה על צירופם של הקשרים דניאל גרץ ועומרי שקל והחלוץ עידו אקסברד.

שקל חוזר להפועל תל אביב, אחרי ששיחק בעונה החולפת כמושאל בהפועל קטמון. שקל בן ה-24 שיחק במדים האדומים בחצי הראשון של עונת 2015/16, אבל לא קיבל הרבה הזדמנויות ובינואר הושאל למכבי הרצליה. שקל שילבש את החולצה מספר 8, אמר לאחר החתימה: "מאושר לחזור לבית האדום. אני מקווה שנצליח לשמח את האוהדים ולהחזיר להם את הגאווה בקבוצה. המטרה היא כמובן לעלות ליגה ואני מאמין שנעשה זאת".

אקסברד מגיע להפועל תל אביב אחרי שבעונה שעברה כבש 13 שערי ליגה במדי הפועל עכו וסייע לה לעלות לליגת העל. מאז 2013 הוא כבש 49 שערים בליגה הלאומית ב-3 וחצי עונות. החלוץ בן ה-28 אמר: "אני שמח להגיע למועדון גדול כמו הפועל תל אביב. בטוח שנעמוד במטרה, שהיא כמובן לחזור בתום העונה לליגת העל - ולשמח את האוהדים אחרי העונה הקשה שעברו. אני מודה לבעלים ולצוות המקצועי שבחרו בי לקחת חלק באתגר הזה. מצפה לנו הרבה עבודה".

גרץ שיחק העונה בהפועל פתח תקוה והבקיע שישה שערים. הוא אמר לאחר החתימה: "אני נרגש להצטרף להפועל תל אביב. בהזדמנות זו אני רוצה להודות להפועל פתח תקוה על עונה נהדרת, אך כעת אני כל כולי בהפועל תל אביב ואעשה הכל בשביל לעזור להחזיר את המועדון המפואר הזה למקומו הטבעי. מודה לבורא עולם על ההזדמנות שניתנה לי".

אריק ינקו כבר הצטרף לקבוצה ובין שחקני העונה שעברה יישארו מוטי ברשצקי וג'וזף גנדה, וכן שחקני הנוער שקיבלו דקות משחק. רמזי ספורי וניר לקס יחזרו מהשאלות ומתנהל מו"מ עם אוראל דגני ואביחי ידין כדי לנסות להשאיר אותם.

עידו אקסברד, הפועל תל אביב. הפועל תל אביב, אתר רשמי
מוכן לעבודה. אקסברד/אתר רשמי, הפועל תל אביב
שחקן הפועל תל אביב דניאל גרץ. הפועל תל אביב, אתר רשמי
מגיע מהפועל פתח תקוה. גרץ/אתר רשמי, הפועל תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully