וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טל כחילה: "זילזלו בנו וזה גרם לשחקנים לעלות בטירוף"

29.5.2017 / 9:50

הבלם חגג זכיה בגביע: "לא האמנתי שאשחק במדים אחרים חוץ מאלה של בית"ר ועוד אזכה בתואר בטדי". על העונה הבאה: "חוזר לבית"ר. אין לי בעיה עם תחרות, רן בן שמעון פשוט השפיל אותי"

יוסי ציפקיס

טל כחילה לא היה בחגיגות הגביע של בני יהודה במוצ"ש בגן התקוה. כמו חלק משחקני הזהובים, גם הוא כבר הספיק לטוס לחופשה בחו"ל ויחזור רק לפתיחת האימונים של בית"ר ירושלים, בה יש לו חוזה לעונה נוספת. ההצטיינות בגמר הגביע הוסיפה לכחילה הרבה נקודות זכות, ובבית"ר מקווים כי יפתח דף חדש במועדון.

"זה היה מדהים כי לא האמינו בנו לפני המשחק", אמר כחילה לוואלה! ספורט. "זילזלו בנו, פרשנים אמרו שייגמר 3:0 ויהיה משחק קל למכבי. זה מצד אחד עיצבן אותנו ודיברנו על זה, אבל גם נתן המון מוטיבציה. שחקנים עלו בטירוף, כבר בצהריים כשהייתי בשכונת התקוה וראיתי את האווירה הרגשתי שנעשה משהו. בפנדל האחרון של סתיו פיניש לא ידעתי מה אני מרגיש, פשוט רצתי לכל כיוון והשתוללתי, לא האמנתי שעשינו את זה".

עוד בנושא

אוהדי בני יהודה הגיעו לסגור חשבון עם שלמה שרף
צפו בחגיגות של בני יהודה עם האוהדים: "זה מטורף"
דברים גדולים בדרך? צפו בשחקני בני יהודה אחרי הזכייה

שחקני בני יהודה חוגגים. ברני ארדוב
"לא האמנתי שעשינו את זה". טל כחילה/ברני ארדוב

גדלת בבית"ר, עלית לפני ארבע שנים לבוגרים ואת התואר הראשון אתה לוקח בטדי עם קבוצה אחרת

כשהייתי ילד ושיחקתי בבית"ר לא רציתי לחשוב בכלל שאלבש מדים אחרים או שאזכה בתואר עם קבוצה אחרת ועוד בטדי, אבל אני חייב לומר שבבני יהודה קיבלו אותי עם הרבה חום ואהבה. עברתי חצי עונה קשה בבית"ר וכאן נתנו לי הרבה ביטחון גם ברמה המקצועית וגם ברמה החברתית, פשוט עזרו לי להשתלב ולהרגיש טוב והאמינו בי. אפשר לראות את זה, שיחקתי 14 משחקים עד גמר הגביע ולכן גם הגעתי בכושר טוב".

המשחק הזה החזיר אותך לתודעה

"כל שחקן צריך את המשחקים האלה שמרימים אותו ומזכירים לאנשים מה הוא שווה, במיוחד אחרי מה שעברתי בחצי הראשון של העונה. אני מסתכל על עצמי כאחד מהשורה הראשונה של הבלמים בארץ, ובבית"ר העונה היה מי שניסה לגרום לי שלא ארגיש כך. שחקנים אחרים היו מתייאשים ואולי פורשים מכדורגל עם מה שאני עברתי".

אתה מדבר על רן בן שמעון?

"כן. כל השיחות, ההשפלות והיחס המזלזל גרמו לי לרצות ללכת. תמיד אומרים שזה לא טוב שאבא מתערב, אבל אם תסתכל אחורה, לכל אורך הקריירה הוא לא התערב לי. אבל כאן היה מדובר באבא שראה שמנסים לפגוע בבן שלו ולרסק אותו והוא עצר את זה, אם הוא לא היה שם לתמוך בי אני לא יודע איך הייתי יוצא מזה. גם אם לא מתים על מישהו לא צריך להשפיל אותו, לגרום לו להרגיש שהוא חלש ולא צריך לשחק כדורגל, יש דרך להתנהג לאנשים".

ומה בעונה הבאה? יש לך חוזה בבית"ר אבל זה לא כמו בני יהודה, שוב מלחמה על ההרכב

"כן, הוזמנתי לתחילת האימונים של בית"ר ואני מגיע כרגיל. אין לי בעיה עם מלחמה על ההרכב, תחרות זה דבר טוב וכל קבוצה צריכה כמה בלמים טובים. מהיום שעליתי לבוגרים נלחמתי ואפילו התחלתי עונות כשחקן ספסל והשגתי את ההרכב בעבודה קשה. תבדוק את השנתיים הקודמות שבית"ר השיגה כרטיס לאירופה ותראה ששיחקתי את מרבית המשחקים. אין לי בעיה עם תחרות, מה שקרה השנה לא היה קשור לכדורגל או לתחרות אלא ליחסים בין בני אדם, לא עשיתי שום דבר כדי שמאמן ידבר איתי ויתנהג כלפיי בצורה כזאת".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
מאמן בית"ר ירושלים רן בן שמעון עם טל כחילה. ניב אהרונסון
"שחקנים אחרים היו מתייאשים ואולי פורשים מכדורגל עם מה שאני עברתי". טל כחילה/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully