וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון ג'יימס: "שתי הקבוצות טובות יותר מבשנה שעברה. מה זה אומר? עוד נראה"

בקליבלנד פתחו בהכנות לקראת המשחק הראשון בסדרת הגמר מול גולדן סטייט. קינג ג'יימס הוסיף: "מעמד הגמר מרגש בכל פעם מחדש", על קווין דוראנט: "הוא השתפר מאוד, מזכיר לי אותי במיאמי"

לברון ג'יימס, קליבלנד קאבלירס. AP
מפוקס לקראת הגמר. לברון ג'יימס/AP

גמר ה-NBA שייצא לדרך בלילה שבין חמישי לשישי, יפגיש בפעם השלישית ברציפות את האלופה, קליבלנד קאבלירס עם סגניתה, גולדן סטייט ווריירס. הקאבס וכוכבה הגדולה, לברון ג'יימס, החלו להתאמן היום (ראשון) לקראת המשחק, ולאחר האימון קינג ג'יימס הקדיש מזמנו כדי לענות על שאלות העיתונאים.

תחילה נשאל לברון האם הוא מרגיש את הלחץ וענה: "אין לחץ. אנחנו נהנים להתמודד על האליפות. בסופה של העונה, גם אם נפסיד וכמובן שלא נרצה להפסיד, נדע שאם נתנו את הכל על הפרקט אז הכל בסדר. אני חושב שיש לנו סיכוי טוב לזכות באליפות". על היריבה: "יש להם כישרון אדיר. הם קבוצה שזזה מהר, עם שיטה מצוינת ומאוד חכמה. קווין דוראנט השתלב שם בצורה נפלאה ושיפר את המשחק שלו, זה מאוד מזכיר לי אותי כשעברתי למיאמי והשתפרתי מאוד".

ג'יימס נשאל האם הווריירס טובים יותר מבעונה שעברה ואמר: "שתי הקבוצות טובות יותר מבעונה שעברה, גם אנחנו וגם הם. מה זה אומר לגבי הסדרה? אני עוד לא יודע, אבל אנחנו עוד נראה. לכבוד הוא לי לקחת חלק בשלב הגמר פעם נוספת, זה מרגש בכל פעם מחדש". על מאמנו, טיירון לו: "מעל ליכולת האימון, אני נורא אוהב אותו בתור בן אדם, את הגישה שלו לחיים ולמשחק. הוא תמיד אומר 'אפשר לנצח, אפשר להפסיד, אבל כולנו מנצחים בעצם העובדה שאנחנו כאן', וזו גישה נפלאה".

עוד בנושא:

קווין לאב: "אנחנו לא מרגישים כמו אנדרדוגים, נשתמש בזה כדלק"
קווין דוראנט: "אני חי בשלום עם עצמי, וזה הכי חשוב"

בלילה לברון ג'יימס וג'יי אר סמית בילו בהופעה. ככה זה נראה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully