וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה ובית"ר ירושלים מנסות לצרף את רז כהן

שתי הקבוצות התעניינו אצל סתיו שחם לגבי קשר הפועל כפר סבא. אלי טביב לא מוכן לשלם כרגע את הסכום שבעלי הירוקים דורש עבור הקשר. בית"ר ממשיכה במו"מ מול הפועל חיפה לגבי אלי אלבז

רז כהן שחקן הפועל כפר סבא. מגד גוזני
רז כהן/מגד גוזני

עירוני קרית שמונה מגבירה את מאמציה לצרף את קשר הפועל כפר סבא רז כהן. בקבוצה סימנו את כהן כמועמד להגיע לקבוצה וכעת במועדון הצפוני העלו הילוך במאמצים להחתימו.

כהן, שהיה שותף לירידה של הפועל כפר סבא לליגה הלאומית, נחשב לאחד מהכישרונות המבטיחים בליגת העל ובעבר גם מכבי תל אביב והפועל באר שבע עקבו אחריו. מלבד קרית שמונה, גם בית"ר ירושלים הביעה עניין בשחקן ואף פנתה להפועל כפר סבא, אלא שלפי גורמים המעורים בפרטים הבעלים של כפר סבא סתיו שחם דורש סכום גבוה עבור השחקן, סכום שאלי טביב לא מוכן לשלם בשלב זה.

כהן בן ה-23 כבש שער אחד העונה. בבית"ר מתמקדים בניסיונות להחתים את אלי אלבז, ששיחק גם הוא בכפר סבא, והשיחות בין טביב ליואב כץ בנוגע לגובה דמי ההשבחה ממשיכות. בחזרה לקרית שמונה, בקבוצה רוצים להשלים את מצבת הזרים ולהחתים עוד קשר אחורי זר כשבמקרה כזה אחד מהשניים,דידייה ברוסו או אופיר קריאף עשויים לעזוב למכבי פתח תקווה שמעוניינת מאוד בשירותיהם. .

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully