וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחמוד קנדיל סיכם על הארכת חוזהו בבני סכנין: "אין מאושר ממני"

28.5.2017 / 19:43

השוער בן ה-28 צפוי לחתום בשבוע הבא על הארכת חוזהו בארבע שנים נוספות אחרי שכל הפרטים בין הצדדים סוכמו, כולל סעיף יציאה לחו"ל: "מעריכים אותי כאן ואני אותם, מקווה לזכות בתארים"

שוער בני סכנין מחמוד קנדיל. ברני ארדוב
נשאר בסכנין. קנדיל/ברני ארדוב

שוערה של בני סכנין מחמוד קנדיל סיכם על הארכת חוזהו בארבע שנים נוספות, וצפוי לחתום בשבוע הבא על החוזה בצורה רשמית. בפגישה שנערכה בין הצדדים, סוכמו העניינים הכספיים בין השוער למועדון כשבפגישה הבאה צפויים לדון בתנאי החוזה הנלווים כששני הצדדים מעריכים שלא יהיו בעיות.

השוער יבקש להכניס סעיף שחרור לקבוצה בחו"ל עם תג מחיר קבוע מראש וזאת מתוך ראייה שבארץ ישחק בסכנין, אך אם תהיה אופצייה לצאת ולשחק באירופה הוא יוכל לעשות זאת. קנדיל, שרשם עונה טובה מאוד, נחשב לאחד מהשחקנים הוותיקים בקבוצה ובהנהלה החליטו להאריך את חוזהו ללא קשר לזהות המאמן בעונה הבאה. "אין מאושר ממני להישאר עוד ארבע שנים בקבוצה שאני אוהב", אמר השוער לוואלה! ספורט, "מעריכים אותי כאן ואני מעריך את הקבוצה, אז אני שמח מאוד להישאר בבית שלי ומקווה להמון הצלחות וגם לתארים בעונות הללו".

בעניין המאמן, בקבוצה עושים נסיונות אחרונים לצרף מאמן זר ממוצא ברזילאי. אם זה לא יקרה, יחדשו את המגעים עם עמיר תורג'מן ובני בן זקן, שנחשבים למועמדים המובילים לאמן את הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully