וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני בפלייאוף: הפועל ירושלים חייבת ניצחון, נהריה רוצה להמשיך להפתיע

28.5.2017 / 18:25

האדומים יודעים שהפסד נוסף (21:05, ספורט 5) ירחיק אותם מאוד מהפיינל פור, סטודמאייר שוב לא יתלבש. שחקניו של אריק אלפסי רוצים לנצל את יתרון הביתיות כדי לעלות ליתרון משמעותי

one

משחקי רבע גמר הפלייאוף בליגת העל בכדורסל יימשכו מחר (שני) עם המשחק השני בסדרה בין עירוני נהריה להפועל ירושלים (21:05, ספורט 5, שופטים: עומר אסתרון, דודי רומנו וצחי הבדלי). המשחק הראשון בסדרה, שנערך בשבוע שעבר בארנה בירושלים, ניפק את ההפתעה הראשונה הגדולה של הפלייאוף כשנהריה ניצחה 85:86 אחרי פיגור בן 23 נקודות כבר ברבע הראשון, כשאת סל הניצחון קלע סקוטי הופסון על הבאזר.

בעירוני נהריה עסקו בעיקר בשני דברים לקראת המשחק השני בסדרה אצלם בבית - הדבר הראשון היה להוריד את השחקנים לקרקע ולשדר להם שלמרות הניצחון הגדול שהושג, אם לא ידעו לשמור על המגרש בעין שרה, הניצחון בירושלים אינו משמעותי. הנושא השני הוא פתיחת המשחק, נהריה פיגרה בתום הרבע הראשון 32:10, ונראתה חסרת אונים, כשבקבוצה יודעים שפתיחה דומה, או אפילו קרובה אליה במשחק הקרוב, וקאמבק שני ברציפות הוא בגדר פנטזיה. דרווין קיצ'ן סבל מכאבים בשריר התאומים במהלך המשחק בירושלים, ונאלץ לרדת מספר פעמים אל הספסל כדי לקבל טיפול. הגארד ששיחק בעבר בירושלים לא כשיר לחלוטין להתמודדות, אך אין ספק כי יעמוד לרשותו של אריק אלפסי.

שחקן הפועל ירושלים ליאור אליהו. ברני ארדוב
הפסד נוסף יסבך מאוד את קבוצתו. ליאור אליהו/ברני ארדוב

אכזבה גדולה מאוד בהפועל ירושלים אחרי ההפסד לנהריה במשחק הראשון, אך למרות זאת בירושלים לא שידרו ייאוש מהמצב אליו נקלעו. בצוות המקצועי עבדו מאז המשחק על תיקון הליקויים הרבים שהתגלו במהלך שלושת הרבעים שהגיעו לאחר הפתיחה הפנטסטית, כשהמטרה היא לנסות ולייצר משחק יציב. מי ששוב לא יתלבש בשורות ירושלים הוא אמארה סטודמאייר שיחמיץ את המשחק הרביעי ברציפות שלו, ולא ברור האם יוכל לעמוד לרשותו של סימונה פיאניג'ני גם במשחק השלישי בסדרה, שייערך נכון לעכשיו ביום שישי הקרוב בשעה 16:00. כמה מאות אוהדים צפויים לעשות את הדרך הארוכה עם הקבוצה מהבירה ועד לעין שרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully