וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי רוזן, מנהל נבחרת ההתעמלות האומנותית, התפטר במפתיע

28.5.2017 / 16:51

רוזן, שמונה לתפקיד רק לפני כארבעה חודשים כדי להסיר ספקות באשר לעבודתה של אירה ויגדורצ'יק עם המתעמלות, הודיע על עזיבתו. תגובת האיגוד: "מדובר במחלוקת מקצועית ותו לא"

מאמנת התעמלות אירה ויגדורצ'יק באירוע מרכז הפועל. מגד גוזני
שוב בלגן באיגוד. אירה ויגדורצ'יק/מגד גוזני

שוב אין שקט באיגוד ההתעמלות. מנהל נבחרת הנשים של ישראל בהתעמלות אומנותית, קובי רוזן, הגיש ביום חמישי האחרון את התפטרותו מתפקידו. רוזן מונה רק לפני ארבעה חודשים, בסמיכות להחלטה של הנהלת איגוד ההתעמלות למנות את אירה ויגדורצ'יק למאמנת הנבחרת. כזכור, לפני כשנה, זמן קצר לפני המשחקים האולימפיים בריו, התפוצצה הפרשה בנבחרת, שייחסה לוויגדורצ'יק מעשים פסולים בהתנהלותה מול המתעמלות. באיגוד ההתעמלות הוחלט אז למנות ועדה ציבורית שתחקור את העניין, ולמעשה יצאה המאמנת לריו כאשר היא לא ממש קרובה אל הבנות, כפי שהייתה צריכה להיות בתור המאמנת שלהם.

למרות כל השמועות והעדויות הוחלט באיגוד ההתעמלות כי אין בסיס לפסול את ויגדורצ'יק מלשמש כמאמנת הנבחרת גם לקראת טוקיו 2020, אך כדי להסיר ספקות ולא לייצר סימני שאלה באשר לזמן שוויגדורצ'יק מבלה עם הבנות באימונים, החליטו באיגוד למנות את רוזן למנהל הנבחרת, והוא היה צמוד אל ויגדורצ'יק והבנות בארבעת החודשים האחרונים.

כאמור, ביום חמישי האחרון הגיש רוזן את התפטרותו במפתיע, וסירב לחזור בו מהחלטתו למרות שמדובר במינוי אישי של יו"ר האיגוד רזי פלד. בסביבותו של רוזן שללו היום (ראשון) את השמועות לפיהן התפטרותו קשורה למערכת יחסים לא תקינה עם ויגדורצ'יק. לדברי מקורבים לרוזן, מלבד היותו מנהל הנבחרת הוא בהשכלתו ובעיסוקו גם פיזיולוג, והתגלעו מספר מחלוקות בעניינים מקצועיים, אשר הוא רצה להשית אך נתקל בסירוב.

על פי הידוע, גורמים נוספים ניסו בסוף השבוע להניא את רוזן מהחלטתו, בטענה כי נוכחותו חשובה מאוד לפעילות התקינה של הנבחרת, אך כאמור הוא סירב לחזור בו מהודעתו. גורמים באיגוד טענו כי הרקע להתפטרות: מחלוקת בין רוזן לוויגדורציק במחנה בבת ים בשבוע שעבר. המחנה אמור היה להסתיים בחמישי, כך נאמר לבנות ולהוריהן, אך המאמנת החליטה כי יסתיים בשישי, בניגוד לדעתו של רוזן.

תגובת איגוד ההתעמלות: "מדובר במחלוקת מקצועית ותו לא. יו"ר האיגוד נכנס לעובי הקורה וההערכה היא שהמחלוקת הזו תיפתר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully