וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר שהתבטא נגד השופטים, דן שמיר התנצל: "נאמר בלהט המשחק"

28.5.2017 / 16:40

בעקבות דרישת היועץ המשפטי של איגוד הכדורסל שיחזור בו מדבריו בסיום התבוסה למכבי חיפה, מאמן הפועל חולון הביע חרטה. בעקבות ההתנצלות, יסתפק כנראה העו"ד באזהרה ולא יעמידו לדין

one

דן שמיר התנצל היום (ראשון) על דבריו כנגד השופטים בסיום התבוסה למכבי חיפה: "אני מתנצל על דברי בסיום המשחק, אשר נאמרו בלהט המשחק, ולא היו צריכים להיאמר בדרך שבה נאמרו".

לפני ההתנצלות, היועץ המשפטי של איגוד הכדורסל, עו"ד טל אור, העביר את התייחסותו להתבטאות של דן שמיר בסיום התבוסה של הפועל חולון למכבי חיפה אמש, בנוגע לשיפוט המשחק. התייחסותו של אור הובאה בעקבות תלונה שהגיש יו"ר איגוד השופטים, גוני צחר, שלא התכוון לעבור לסדר היום על המקרה.

"אשקול להסתפק באזהרת המאמן מהישנות מקרה דומה כגון דא בעתיד ולא להעמידו לדין במקרה זה [בגין עבירה לכאורה על הוראות סעיף 20(ד) לתקנון המשמעת – "העלבת שופטי המשחק" ו/או בגין עבירה לכאורה על הוראות סעיף 20(יב) – "התנהגות בלתי הולמת" ו/או בגין עבירה לכאורה על הוראות סעיף 20(לב) – "ביזוי מוסדות ו/או ממלאי תפקידים"] – אך זאת, בכפוף לכך שהמאמן יעביר לאיגוד, עד ליום שלישי הקרוב (ה-30.5.17) בשעה 14:00, מכתב התנצלות מפורט שבו, בין היתר, יחזור בו מדבריו המעליבים והמבזים כנגד שופטי המשחק ואיגוד השופטים (באותו ריאיון, כאמור), ושאותו גם יפרסם/יעביר לאמצעי התקשורת (ובכלל זאת לערוץ 5) בהתאם (עד לאותו מועד הנ"ל), ותוך שקבוצתו תישלח אליי ולדובר האיגוד אישור המעיד על כך", כתב אור בהתייחסותו.

שמיר אמר אמש בסיום המשחק, בו הובסה קבוצתו 101:70: "בטון מקצועי, לא הפסדנו בגלל השיפוט, זה ברור, אבל בגלל שזאת סדרה, היה מאוד ברור מה קרה פה היום. זה טעות של איגוד השופטים והשופטים, היה שיפוט ברמה גבוהה במשחק הקודם, וכמה פרשנים ועוד אנשים השפיעו. הפער בעונשין לא היה רלוונטי במשחק הקודם, אפשר להסביר את זה, 8 זריקות עונשין היו בסוף, והם קבוצה שזורקת הרבה שלשות והכי פחות זריקות עונשין בליגה. זה ניכר היום במה שנתנו להם לעשות ומה שנתנו לנו. השיפוט לא היה ברמה המקצועית של המשחק הקודם, אבל אני לא המבקר של איגוד השופטים".

מאמן הפועל חולון דן שמיר. אדריאן הרבשטיין
העניין נסגר? שמיר/אדריאן הרבשטיין
  • עוד באותו נושא:
  • דן שמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully