וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו: "לא רציתי לעזוב את ריאל מדריד, היו לי הרבה בעיות עם קאפלו"

החלוץ חשף: "אם הייתי משמין ב-100 גרם, הוא לא היה נותן לי לשחק". על הפציעות הרבות מהן סבל בקריירה: "פחדתי בכל פעם שנפלתי לקרקע". וגם: מה הוא חושב על ההשוואה בין מסי לכריסטיאנו?

עריכה: מתן חדד

עלייתו לגדולה של כריסטיאנו רונאלדו בעשור האחרון דחקה מעט החוצה את רונאלדו "המקורי" (או "הברזילאי", או אפילו "השמן", תבחרו) מהתודעה - גם בשל השם וגם בגלל שעיקר ההצלחה של שניהם הגיעה בריאל מדריד. למרות זאת, קשה לשכוח את הרגעים הגדולים של אחד החלוצים הגדולים בהיסטוריה במדי הבלאנקוס, ובכלל. היום (ראשון) הוא העניק ראיון מעניין וסיפר על ימיו במדריד, על הפציעות ועל ההשוואה בין רונאלדו הנוכחי לבין ליאונל מסי.

"בכלל לא רציתי לעזוב את ריאל מדריד", גילה רונאלדו, "התחילו להיות בעיות בעיני לבין פאביו קאפלו. אם העליתי 100 גרם מעבר למשקל הרצוי, הוא לא היה נותן לי לשחק. אני סובלני, אני מנסה להבין נקודות מבט שלא שלי, אבל איתו פשוט לא יכולתי. אני מבין את העמדה שלו כמאמן, אבל לפעמים בכדורגל 100-200 גרם אקסטרה לא עושים את ההבדל. מה שמשנה זה היכולת שלך".

על הפציעות הרבות מהן סבל לאורך הקריירה: "זה בלתי נמנע לחוש פחד כשאין לך שליטה על המצב. פחדתי בכל פעם שנפלתי לקרקע, במיוחד אחרי הפציעה הראשונה, שלא היה לה תקדים בעולם הכדורגל".

שחקן ריאל מדריד לשעבר רונאלדו. AP
חושף. רונאלדו/AP

"אני הייתי בוחר את כריסטיאנו רונאלדו לכדור הזהב השנה", אמר, "בשנתיים האחרונות הוא היה שחקן מכריע. הוא היה המפתח בכל כך הרבה משחקים בליגת האלופות, והוא בגמר". למרות זאת, הברזילאי לא הסכים להשתתף בוויכוח 'מסי או רונאלדו'. "שניהם מצויינים", אמר, "אני אוהב את מסי כשהכדור ברגליים שלו, הוא מבקיע שערים ועושה גם את כל השאר, אבל אי אפשר להתעלם מהמספרים של כריסטיאנו. זו השוואה אכזרית, לשניהם מגיע הרבה כבוד".

על נבחרת ברזיל, אותה הוביל לזכייה בגביע העולם ב-2002: "זו הקבוצה הטובה ששיחקתי בה, הרגשנו שאנחנו יכולים להבקיע כל הזמן. הייתי קבוצה בלי אינדבדואלים, הביחד היה חשוב".

  • עוד באותו נושא:
  • רונאלדו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully