וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל: טל בן חיים נבדק על ידי הצוות הרפואי וייצא למחנה האימונים

28.5.2017 / 12:08

הבלם הוותיק נטש את האימון אך ימריא למחנה בגרמניה. בן שהר: "אני יכול להבטיח שאם לא אהיה בהרכב לא אפתח את הפה". ביברס נאתכו: "אני לא חושב שיש מגמה של לא לבוא לנבחרת"

צילום: קובי אליהו, עריכה: מתן חדד

הכדורגל הישראלי סגר באופן רשמי את העונה החולפת רק בחמישי האחרון, בגמר הגביע, וכבר הערב (ראשון) ייצאו שחקני נבחרת ישראל למחנה אימונים בגרמניה, לקראת צמד המשחקים נגד מולדובה (ידידות) ואלבניה (מוקדמות המונדיאל). טל בן חיים הבלם נטש את האימון בשל מתיחה, אך נבדק על ידי הצוות המקצועי וייצא עם חבריו לנסיעה. רגע לפני, ביברס נאתכו ובן שהר ענו לעיתונאים על שאלות לגבי החופש הקצר, הפציעות הרבות בסגל וחזרת השחקנים הוותיקים.

"החופש כרגע לא מעניין אותנו", אמר נאתכו, "באנו לפה במטרה מסויימת, לנבחרת אנחנו באים באהבה, רוצים להיות פה. יהיה זמן לחופש. עם פציעות אין מה לעשות, הרופא מחליט. מי שלא רוצהלהיות בנבחרת שלא יהיה. הנבחרת זה בונוס בשבילנו, אני לא מרגיש שיש משהו אישי או מגמה שאנשים לא רוצים להגיע".

על חזרת יוסי בניון וטל בן חיים הבלם לסגל: "באופן אישי בשבילי זה תמיד כבוד לשחק עם שחקנים כמו בניון ובן חיים. לא יודע אם יש לנו עוד שחקן שעשה קריירה כמו יוסי , יש פה שחקנים יכולים ללמוד ממנו המון".

על עתידו: "אני לא יודע לגבי השנה הבאה, עברתי עכשיו תקופה מצויינת, אולי הכי טובה בקריירה. יש לי חוזה לעונה הבאה, אבל אני לא יודע להגיד בטוח עם אני נשאר או עוזב, לא אחזור כרגע לארץ".

הסכסוכים בין אלישע לוי לשחקני הנבחרת: "אין שום תופעה, במה שקרה המאמן טיפל, שם זה נגמר. המאמן מגיב איך שהוא חושב, הוא החליט, ואנחנו צריכיםלעמוד בדרישות שלו. אני לא יודע מה בדיוק תומר (חמד) אמר, מי שמכיר אותו יודע שאין לו שום כוונה רעה, אני בווח שאלישע דיבר עם תומר".

על אלבניה: "בשבילפ זה משחק של סיכוי אחרון, הם נבחרת טובה מאוד ואני לא חושב שנוכל לשחזר את הניצחון 3:0 שעשינו שם. במשחק בית עם הקהל שלנו נצטרך לדעת לשחק נכון".

שחקן נבחרת ישראל בן שהר. קובי אליהו
"מתרגשים". בן שהר/קובי אליהו

בן שהר: "אנחנו מתרגשים כמו לפני כל משחק. עברנו עונה קשה וארוכה, אבל כל פעם שהנבחרת קוראת לך השחקנים צריכים לבוא ולתת מעצמם, בכל זאת זו הנבחרת. אני חושב שזו זכות גדולה להיות פה, אולי יש שחקנים שיש להם דברים, עברו עונה מתישה, אני לא שופט אך אחד. זה לא תפקידי לשפוט את הפציעות, אני בא ובטוח שהרבה שחקנים אחרים רוצים ושמחים להיות בנבחרת. אני לא חושב שיש זילות בנבחרת, אני יכול להעיד על השחקנים שנמצאים. אם עוד 20 שנה תגיד לעצמך ששיחקת ככה וככה משחקים בנבחרת ישראל אתה תהיה גאה".

על היריבה: "באלבניה שיחקנו טוב וניצחנו, לא יהיה קל אבל התכנסנו שבועיים לפני כדי להכין את עצמנו מנטלית ופיזית. עשיתי עונה מצוינת והרצון שלי הוא כמובן לפתוח בנבחרת, זה אלישע יחליט. הרשגתי טוב העונה ומקווה להביא את זה לנבחרת. אני יכול להבטיח שלא אפתח את הפה אם לא אהיה בהרכב".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
מאמן נבחרת ישראל אלישע לוי. קובי אליהו
אלישע לוי באימון/קובי אליהו
שחקני נבחרת ישראל גידי קאניוק, מנור סולומון. קובי אליהו
גידי קאניוק ומנור סולומון/קובי אליהו
שוערי נבחרת ישראל דודו גורש, דני עמוס, עומרי גלזר. קובי אליהו
דודו גורש, דני עמוס ועומרי גלזר/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully