וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בטורקיה: ארגין עתמאן על הכוונת של מכבי תל אביב לעונה הבאה

המאמן הוותיק שהודח אמש עם גלאטסראיי מהפלייאוף הטורקי צפוי לסיים את דרכו, ועל פי דיווחים מילאנו, ברצלונה והצהובים סימנו אותו. יחד עם זאת, צוין כי הוא הוא נמצא בעדיפות נמוכה עבורן

one

שאלת המאמן הבא ממשיכה להעסיק את מכבי תל אביב: דיוויד בלאט הוא המועמד העיקרי, אולם גם שאראס (ז'לגיריס קובנה) ואנדראה טרינקיירי (באמברג) נמצאים על הכוונת. אם להאמין לדיווחים שבאים מטורקיה ביממה האחרונה, לצהובים יש מועמד נוסף לתפקיד: ארגין עתמאן. המאמן הטורקי בן ה-51 סיים אמש את העונה עם גלאטסראיי, אחרי שהפסיד 87:76 לאנדולו אפס והודח ברבע הגמר הפלייאוף (2:1 בסדרה), ועל פי דיווחים בטורקיה הוא עשוי לעזוב את התפקיד.

ביורוספורט טורקיה דיווחו כי עתמאן נמצא על הכוונת לא רק של מכבי תל אביב, אלא גם מילאנו וברצלונה, שאף הן מחפשות מאמנים לעונה הבאה. יחד עם זאת, צוין בדיווח שמכבי תל אביב וברצלונה מחשיבות אותו למועמד בעדיפות נמוכה. עתמאן בן ה-51 נחשב למאמן וותיק ומנוסה. הוא זכה בגביע ספורטה עם סיינה בשנת 2002 וביורוקאפ עם גלא ב-2016, לקח שלוש אליפויות טורקיה וחמישה גביעים והופיע גם בשני פיינל פורים עם סיינה.

ארגין עתמאן מאמן גלאסטראיי. ברני ארדוב
מאמן טורקי בהיכל? עתמאן בביקור הקודם בישראל/ברני ארדוב

על אף נסיונו הרב, עתמאן עשה לעצמו שם של מאמן יצרי וסוער, שהתעמת לא אחת עם שחקניו וסיפק כמה הצהרות שנויות במחלוקת בעבר. בין היתר, בא בטענות קשות לשופטים אחרי שני מפגשים מול מכבי תל אביב בשנתיים האחרונות. אחרי ההפסד לצהובים ביד אליהו העונה, הוא אמר ש"לא קיבלנו כבוד מהשופטים. מכבי תל אביב נעזרה מאוד בשיפוט ביתי". אחרי הפסד למכבי תל אביב בפברואר 2015 בטורקיה, התעמת עתמאן עם השופט ואמר ש"נשדדנו. זה ערב מביש ליורוליג. לא ייתכן שהליגה הזו רק בולעת את הכסף של הכדורסל הטורקי ורק דופקת את הקבוצות שלו בכל פעם מחדש".

מקרה זכור אחר אירע ב-2010, בעת שאימן אפס פילזן, אז התעמת עם איגור ראקוצ'ביץ' על הספסל במהלך משחק מול מכבי תל אביב. השניים כמעט הגיעו לעימות פיזי, וזמן קצר לאחר מכן ראקוצ'ביץ' נזרק מהקבוצה. במהלך העונה החולפת היה מעורב בעוד כמה מקרים שנויים במחלוקת. אחרי העימות בין אוהדי גלאטסראיי לכוכב האדום, במהלכו נרצח אוהד סרבי, האשים עתמאן את אוהדי הקבוצה הסרבית וכינה אותם "טרוריסטים", התבטאות עליה התנצל כמה ימים לאחר מכן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully