וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים הודיעה רשמית: אלי אוחנה יקבל את זכויות הניהול

28.5.2017 / 15:45

שחקן העבר האגדי חוזר לבירה וחתם לחמש שנים. אמר לאחר החתימה: "אני מאושר וגאה לחזור הביתה - למקום אותו אני אוהב ובו אני מרגיש אהוב תמיד. כעת ישנה עבודה מרובה ואני משתוקק כבר להתחיל בה"

מאמן נבחרת הנוער של ישראל, אלי אוחנה. GettyImages
ברוך שובך. אלי אוחנה/GettyImages

אלי אוחנה חוזר רשמית לבית"ר ירושלים. הקבוצה מהבירה הודיעה היום (ראשון) על שובו של שחקן העבר האגדי, שיקבל את זכויות הניהול מאלי טביב ויפקח על כל הנעשה במועדון בחמש השנים הקרובות, זאת בכפוף לאישור הרשמי של הועדה להעברת זכויות בהתאחדות לכדורגל. על מינויו הצפוי של אוחנה פורסם לראשונה בוואלה! ספורט.

אוחנה אמר לאחר החתימה: "ראשית, אני רוצה להודות לאלי טביב על האמון, לא מובן מאליו כלל. אני מאושר וגאה לחזור הביתה - למקום אותו אני אוהב ובו אני מרגיש אהוב תמיד. להבדיל מהחזרה שלי כשחקן לליגה השנייה, כעת אני שב למקום שנוחל הצלחות מבחינה מקצועית ואנו רוצים להמשיך ולהתקדם יחד, מבחינת המועדון ומטרותיו וכמובן ליהנות את הקהל על כר הדשא. יש בנו הרצון לראות יציעים מלאים באוהדים תומכים, בהורים וילדיהם, להחזיר את מה שכל כך אפיין את בית"ר לאורך השנים. כעת ישנה עבודה מרובה ואני משתוקק כבר להתחיל בה".

אוחנה, 53, זכה עם בית"ר בארבע אליפויות ושני גביעים ואף הספיק לאמן את הקבוצה בשתי קדנציות. בשנים האחרונות היו שיחות בין הצדדים שלא הבשילו, אך כעת הגיעו הצדדים לסיכום.

עוד בנושא:

לידיעה הראשונית על כוונת טביב להעביר את זכויות הניהול לאוחנה
השיחות עם טביב, המטרות וחלוקת הסמכויות: על החזרה של אוחנה לבית"ר

ראש העיר ירושלים ניר ברקת בירך על מינויו של אלי אוחנה בבית"ר ירושלים: "אלי אוחנה הוא מסמלי בית"ר ומסמלי ירושלים. אני מברך על חזרתו לבית"ר ובטוח שבכישרונו ובמקצועיותו הוא יוביל את הקבוצה להישגים ולמקומה הטבעי בצמרת הכדורגל הישראלי. אני בטוח שנעבוד יחד לקידומה של בית"ר וכל תחום הספורט בירושלים. זהו צעד בכיוון הנכון של הקבוצה שיחזק אותה. אני מקווה שנראה בקרוב גם משאבים נוספים על מנת לאפשר לקבוצה לשאוף לתארים ולהישגים משמעותיים, לצד השקעה בוותיקים ובנוער כמקובל במועדונים גדולים אחרים במדינה ובעולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully