וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 28.5: אונסואה מונה למאמן סלטה, הצעת הענק על אמבפה

עוזרו של לואיס אנריקה בברצלונה חוזר לוויגו כמאמן ראשי, מנצ'סטר סיטי וריאל הציעו למונאקו 130 מיליון יורו על ילד הפלא. מנשנגלדבאך עם רכש מעניין, האנגליות רודפות אחר בלוטי. ריסטיץ', שהיה קרוב למעבר למכבי תל אביב, סיכם באספניול

AP

העברות

* חואן קרלוס אונסואה, מי שהיה עוזר המאמן של לואיס אנריקה בברצלונה וגם בסלטיה ויגו, חוזר לסלטה כמאמן הראשי. שוער העבר בן ה-50 חתם על חוזה לשנתיים ויחליף את אדוארדו בריסו, שצפוי להתמנות למאמן סביליה.

* וינצ'נזו גריפו, קשרה המוכשר של פרייבורג, נרכש על ידי בורוסיה מנשנגדלבאך בעסקה של 6 מיליון יורו וחתם על חוזה עד 2021.

* האריס ספרוביץ', חלוץ נבחרת שוויץ שכבש שלושה שערים ב-25 משחקי בונדסליגה העונה, אישר כי הוא עוזב את פרנקפורט לטובת בנפיקה בחודש הבא, כאשר חוזהו יסתיים רשמית: "הם רצו אותי, הם הביעו עניין יותר מכל האחרות ואני רציתי שינוי".

* מינוי מפתיע בצ'כיה: אנדראה סטרמאצ'וני (41) מונה למאמן ספרטה פראג, אחרי שחתם לשנתיים. המאמן האיטלקי, בעבר באינטר ואודינזה, פוטר במהלך העונה מפנאתינייקוס.

שמועות

* במקביל לעניין ולמגעים סביב אנטואן גריזמן, מנצ'סטר יונייטד שוקלת לנסות להחתים את חלוץ טורינו, אנדראה בלוטי, בו מעוניינות גם צ'לסי וארסנל. מחירו של החלוץ בן ה-23 (25 שערים העונה) מוערך בכ-85 מיליון ליש"ט.

* באשר לאנטואן גריזמן, נשיא אתלטיקו מדריד אנריקה סרסו טוען שהחלוץ יישאר למרות השמועות סביב יונייטד. "הוא יישאר כאן וישחק בוונדה (האצטדיון החדש)".

* ההגעה לליגת האלופות עשתה את שלה, וראשי מנצ'סטר יונייטד מתכוונים להציע לז'וזה מוריניו חוזה חדש לחמש שנים.

* עוד בגזרת יונייטד: רשת 'סקיי' מדווחת כי הקבוצה מנהלת מגעים עם אינטר לגבי החתמתו של איבן פרישיץ'.

* אחרי ברנרדו סילבה, מנצ'סטר סיטי מחפשת את שחקן הרכש השני שלה לקיץ הנוכחי. על פי דיווחים, הסיטיזנס הציעו למונאקו סכום עתק של 130 מיליון יורו על קיליאן אמבפה, הצעה אותה מיהרה ריאל מדריד להשוות. ילד הפלא ישבור את שיא ההעברות?

* האם ויין רוני בדרך ליעד מפתיע? סטוק סיטי מכינה הצעה שאפתנית בניסיון להנחית אצלה את חלוץ מנצ'סטר יונייטד, ששמו נקשר בעיקר עם מעבר לסין או לארצות הברית בחודשים האחרונים. על פי הדיווחים, סטוק מוכנה לשלם על רוני 45 מיליון ליש"ט (העברה פלוס משכורות).

* סוכנו של זלאטן איברהימוביץ', מינו ראיולה, פיזר מעט מהערפל סביב החלוץ שמתאושש מקרע ברצועה בברכו. ראיולה סיפר כי לשבדי בן ה-35 הצעות רבות וש"הוא יישאר באירופה, 100 אחוז".

* אם כבר אחוזים, בעלי פריס סן ז'רמן נאסר אל חליפי הגדיל לעשות כאשר אמר ש"יונאי אמרי יישאר בוודאות של 200%. הוא שמח כאן, אנחנו מרוצים ממנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
בנג'מין מנדי. GettyImages
מבוקש באנגליה. בנג'מין מנדי/GettyImages

* מיכאילו ריסטיץ', המגן השמאלי בן ה-21 של הכוכב האדום בלגרד, שהיה קרוב למעבר למכבי תל אביב בקיץ שעבר ושוב בינואר, סיכם את תנאיו באספניול הספרדית. הכוכב האדום תקבל 1.2 מיליון יורו, אך העסקה תושלם רק לאחר בדיקות רפואיות מקיפות שיעבור לאחר הפציעה ברצועות.

* רפא בניטס מעוניין לחזור לעבוד עם פפה ריינה, שהיה השוער שלו בליברפול, וינסה להביא אותו מנאפולי לניוקאסל.

* ווסטהאם מעוניינת להחתים את קשר אברטון, רוס בארקלי, ומוכנה לעמוד בדרישתו ל-140 אלף ליש"ט בשבוע.

* ולנסיה ויתרה על הבלם אליקים מנגלה ששיחק אצלה העונה כמושאל ממנצ'סטר סיטי, לאחר שהסיטיזנס לא הסכימו להתפשר על רכישה בפחות מהסעיף שנקבע בחוזה ההשאלה, על סך 15.7 מיליון היורו.

* ליברפול מוכנה להיאבק עם מנצ'סטר יונייטד, וגם עם סיטי, עם החתמתו של מגן מונאקו בנג'מין מנדי.

* רומא לא מתכוונת לוותר למנצ'סטר יונייטד במאבק על בלם בנפיקה, ויקטור לינדלוף, שמוערך בכ-35 מיליון יורו.

* מישי בטשואיי לא שלל את האופציה שיושאל בעונה הבאה, ואמר כי הוא מוכן ללכת "לאן שצ'לסי תחליט". ניוקאסל מעוניינת בחלוץ הצעיר.

* תחרות לתומר חמד? ברייטון עובדת על חיזוק לאחר העלייה לפרמיירליג ומקווה להחתים את תמי אברהם, חלוצה בן ה-19 של צ'לסי. אברהם כבש העונה 23 שערים ב-41 הופעות כמושאל בבריסטול סיטי.

* דייגו קוסטה סיפר לעיתונאים מספרד, לאחר גמר הגביע האנגלי, שאין לו כוונה לעזוב את צ'לסי, ושהמועדון היחיד אליו ירצה לעבור הוא אתלטיקו מדריד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully