וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ון דיברתולומאו: "הפועל חולון תחזור לעצמה ביום רביעי"

28.5.2017 / 8:17

גארד מכבי חיפה שכיכב במשחק 2 לא מסתנוור: "חולון הייתה הקבוצה הכי טובה בליגה מסיבה מסוימת". בכרמל פרגנו לעופר רחימי שזכה להארכת חוזה, ודורשים חיץ בינם לבין אוהדי חולון לקראת המשחק הבא. וגם: לאן נעלם עוזר המאמן מוונצואלה?

one

מכבי חיפה השוותה אמש (שבת) את סדרת רבע גמר הפלייאוף נגד הפועל חולון בתום תצוגת תכלית אותה סיימו הירוקים עם ניצחון משכנע 70:101. הקבוצה של עופר רחימי שלטה בהתמודדות מהפתיחה, הובילה ביתרון דו ספרתי במחצית, ועל אף קאמבק של חולון, שצמצמה את ההפרש עד 6 נקודות ברבע השלישי, פתחה מבערים וגמרה את המשחק. המצטיין של המשחק היה המתאזרח ג'ון דיברתולומאו, באחד ממשחקיו הגדולים בארץ, כשהמטיר 28 נקודות ב-27 דקות.

"שיחקנו עם אינטנסיביות, שיחקנו ביחד, שמרנו טוב והנענו את הכדור טוב בהתקפה, וכשאתה עושה את הדברים האלה, אתה משחק כדורסל טוב, וזה בדיוק מה שקרה היום", אמר הגארד. "המשחק הקודם ישב לנו קצת בראש, התקשינו כל העונה לסיים משחקים, ואני שמח שידענו לשים אותו מאחורינו. כמה שהוא היה מתסכל, ידענו שאנחנו חייבים לחשוב על המשחק השני, ועכשיו אנחנו חייבים לשים גם אותו מאחורינו ולהתרכז במשחק השלישי. לא יודע אם זה המשחק הכי גדול שלי במכבי חיפה מאז שהצטרפתי, אבל כשאתה משחק טוב ומנצח מול קהל גדול בפלייאוף, אין הרבה דברים טובים יותר".

הגארד החיפאי הוסיף והתייחס למשחק השלישי בין הקבוצות שייערך ביום רביעי, מוצאי חג השבועות: "הוכחנו שאנחנו מסוגלים לשחק נגד חולון טוב גם בחוץ, נצטרך לדעת לסיים את המשחק טוב ונוכל לנצח. חולון הייתה הקבוצה הכי טובה בליגה מסיבה מסוימת, הם יחזרו לעצמם ביום רביעי, ישימו את המשחק הזה מאחוריהם ויתנו את הכי טוב שיש להם מול הקהל המשוגע שלהם, וזה כל מה שהפלייאוף אומר אז אנחנו צריכים להיות מוכנים".

מיד בסיום המשחק הודיעו בחיפה על הארכת החוזה של המאמן עופר רחימי גם לעונה הבאה. רחימי יפתח בעונה הבאה את עונתו השמינית במועדון, ונחשב למוערך מאוד על ידי הבעלים ג'ף רוזן, שהיה אמש ברוממה במצב רוח נהדר. המאמן, שומר השבת, צעד אמש לאולם ברוממה כשמונה קילומטרים על מנת שלא לחלל את השבת, ולקראת המשחק ביום רביעי יעשה את חג השבועות באזור המרכז.

עוד בנושא:

רבע גמר הפלייאוף: מכבי חיפה הביסה את הפועל חולון 70:101 ואיזנה ל-1:1
דן שמיר זעם על השיפוט, משחק מספר 4 ייערך במקביל לגמר האלופות?

שחקן מכבי חיפה ג'ון דיברתולומאו. אדריאן הרבשטיין
"אנחנו צריכים להיות מוכנים". דיברתולומאו/אדריאן הרבשטיין

מי שלא היה אמש על הספסל הירוק הוא עוזר המאמן מוונצואלה דניאל סאונה. בסביבת הירוקים החלו שמועות כי סאונה, שהובא לאחר תחילת העונה מה שהוביל את דחיקת רגליו של העוזר ליאור אנגלמן עד לעזיבתו, קרוב לסיים את דרכו ברוממה, אלא שהגרסה הרשמית היא שהיה חייב לחזור למולדתו מסיבות אישיות.

בסיום המשחק החלה מהומה קלה בין אוהדי ואנשי חולון שעל הפרקט לבין חלק מאנשי חיפה, מהומה שלא גלשה לפסים אלימים. אוהדי חולון אף חיכו לצוות השיפוט בראשות ספי שמש, והקיפו את רכבו של שמש, אך מלבד קללות לא נרשמו תקריות. לוואלה! ספורט נודע כי במכבי חיפה דורשים ליצור חיץ של שלוש שורות בין ספסל הקבוצה באולם בחולון לאוהדים, וזאת לאור התנהגות הקהל החולוני במשחק הראשון בין הצדדים. במנהלת הליגה תומכים בבקשת חיפה, וזאת לאור העובדה שקבוצות נוספות התלוננו על נושא זה בעבר, כשהפועל ירושלים הגדילה לעשות וסירבה לעלות למחצית השנייה במשחק בין הצדדים בסיבוב השלישי אם לא תתוגבר האבטחה סביב ספסל הקבוצה.

אם לא יחול שינוי היום, המשחק הרביעי בין הקבוצות ייערך במוצאי שבת הבא בשעה 21:00, למרות שהמחצית השנייה שלו תשוחק במקביל לגמר ליגת האלופות בכדורגל בין ריאל מדריד ליובנטוס. מנהלת הליגה ומכבי חיפה ניסו להקדים את המשחק ליום שישי, אך בחולון סרבו, כשגם תקנון מנהלת הליגה תומך בטענתם כי לא ניתן לשחק בהפרש של פחות מ-48 שעות, והמשחק השלישי בסדרה בין הקבוצות ייערך ביום רביעי, מוצאי חג השבועות בשעה 21:00. אם ייערך משחק חמישי בין הקבוצות, הוא יתקיים ביום שני, וזאת לאור העובדה כי האולם בחולון הוזמן לאירוע פרטי, זמן רב מראש, לימים שלישי ורביעי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
מאמן מכבי חיפה עופר רחימי. אדריאן הרבשטיין
זוכה להערכה. רחימי/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully