וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה הודיעה: מאמן הכושר ערן שדו מצטרף לצוות המקצועי

28.5.2017 / 6:47

מאמן הכושר של הנבחרת אמר לאחר מינויו: "אעשה הכל כדי להוכיח שהבחירה ראויה". אחרי אלברמן, הירוקים ינסו לסכם עם בוזגלו ופלוריאן קליין. לוזון: "כל השחקנים שאני מדבר איתם רוצים להגיע"

עריכה: מתן חדד

מכבי חיפה לא מסתפקת בשינויים אך ורק בסגל השחקנים. הירוקים הודיעו היום (ראשון) כי מאמן הכושר של נבחרת ישראל ערן שדו מצטרף לצוות המקצועי. שדו, בן 42, שימש כמאמן הכושר של עירוני קרית שמונה בעונה החולפת. "היום בחרתי באתגר חדש וגדול - מועדון כדורגל מכבי חיפה. תודה גדולה להזדמנות שניתנה לי, אעשה הכל להוכיח את הבחירה כראויה ביותר", אמר לאתר הרשמי של הירוקים.

שחקן מכבי תל אביב טל בן חיים. ברני ארדוב
במכבי חיפה מגששים. בן חיים/ברני ארדוב

אחרי שאתמול התברר כי הירוקים קרובים להחתים את קשר מכבי תל אביב גל אלברמן ורוצים גם את הבלם טל בן חיים, מקורבים לעסקה טוענים כי גם מאור בוזגלו נמצא חזק על הכוונת של הירוקים. כזכור, מכבי חיפה מנהלת עם בוזגלו מגעים מאז חודש ינואר, אך כעת ינסו במועדון לשכנע את השחקן להצטרף בחוזה ארוך טווח, למרות שהוא לא יוכל לשחק ברוב שלבי העונה הבאה.

עוד בנושא:

אלברמן קרוב לסיכום במכבי חיפה, גם בן חיים הבלם על הכוונת
כבר החל לעבוד: טוני אישר למכבי חיפה להחתים את פלוריאן קליין
מכבי חיפה הודיעה רשמית לאלושי: האופציה עליך לא תמומש

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
מאור בוזגלו, הפועל באר שבע, פצוע. ברני ארדוב
גם הוא בדרך? בוזגלו/ברני ארדוב

לגבי אלברמן, במועדון מאמינים שיחתום השבוע על חוזה לשנתיים. הוא קיבל הצעה של 250 אלף דולר לעונה, אבל דורש מעט יותר (כ-300 אלף) ונראה כי הצדדים יגיעו לעמק השווה ויחתמו על העסקה. בעקבות כך, במועדון גיששו גם אצל בן חיים אולם קיבלו ממנו מסר לפיו הוא עדיין מתלבט אם להיענות להצעה מבית"ר ירושלים או להמתין להצעה חדשה ממכבי תל אביב. במועדון מנהלים מגעים עם נציגם של השניים, אבי נמני, ומקווים שיסכימו לסגור. לגבי בוזגלו, השחקן אמור לקבל הצעה לחתום על חוזה לשלוש שנים. על פי ההערכות, השבוע יודיעו במועדון על הצטרפות ושל אליסון דוס סנטוס וייתכן שגם פלוריאן קליין יצטרף.

"אם נצליח להחתים את השחקנים האלה, אפשר לשאוף גבוה מאוד", אמר הלילה גורם במועדון. מתברר כי חיפה פנתה לאלברמן עוד בשבוע שעבר והמגעים החלו מיד לאחר גמר הגביע. "גל מעדיף לא לחכות למכבי תל אביב. הוא לא קיבל הצעה, והם כנראה עדיין לא החליטו מה הם רוצים לעשות. הוא מעדיף לחתום בחיפה", אישרו בסביבתו של השחקן.

גיא לוזון התראיין הבוקר וענה על שאלות של האוהדים בעמוד הפייסבוק Fansee. "תפקידי להביא את השחקנים שיהפכו את הקבוצה לדורסת", אמר לוזון באשר למטרותיו לעונה הבאה, "אם היית אומר לי שנשאר עם אותו סגל, הייתי אומר לך שאפשר להשיג מקסימום שיפור של 10 אחוז מהעונה. יש גרעין של שחקנים מצוינים, ואלה שלא מתאימים לרמה של מכבי חיפה, בין אם הם זרים או ישראלים, תפקידנו להחליף אותם בשחקנים טובים יותר".

"כרגע לבוא ולתת הצהרות לפני שאנחנו יודעים מי היה בסגל זה לא נכון ולא רציני", המשיך, "הקהל לא מתחבר לסוג הזה של הכדורגל, גם אני לא, ולכן צריך לעשות את השינויים הנחוצים כדי שנוכל לבוא בכל שבת ולהנות מהמשחק. בכדורגל לפעמים אפשר להפסיד, אבל אם אתה נראה טוב אז זה בסדר להפסיד מידי פעם, אם אתה גם משחק רע זה לא ניתן לעיכול. אני יכול להבטיח שאביא את כל הידע שצברתי ב-18 השנים האחרונות, אני גם עכשיו לומד ומשתפר, לא בשבילי לעשות עוד שנה בינונית כזו.

מאמן מכבי חיפה גיא לוזון. אדריאן הרבשטיין
"המצב נותן לי דרייב". גיא לוזון/אדריאן הרבשטיין

"אני יודע שאחרי מה שהאוהדים עברו בשנים האחרונות הסקפטיות חוגגת, ואין אמונה, אבל אותי באופן אישי זה מדליק, זה עושה לי טובה ונותן לי דרייב. זה אתגר להפוך את מה שחושבים עלינו כרגע, האוהדים משנים את דעתם לפני התוצאות, כשנעשה את זה הטירוף של האוהדים יגיע".

על כך שדן איינבינדר בחר לחתום בהפועל באר שבע: "אני מדבר עם שחקנים, כולם רוצים לבוא למכבי חיפה. אם יש יתרון כרגע לבאר שבע על מכבי חיפה, זה שקורץ לשחקנים לשחק בליגת האלפוות, שכרגע אנחנו לא יכולים להציע".

על שחקני הקבוצה שאכזבו העונה: "כדי ששחקן יביא את היכולות שלו לידי ביטוי, הוא צריך שאלה מסביבו ישלימו אותו בתכונות. רועי קהת לדעתי שחקן מצוין שהכוח שלו בכניסות לעומק, אבל היינו קבוצה שבקושי הרימה כדורים לרחבה, אז קשה לו להביא את היכולות שלו לידי ביטוי. זה נכון גם לגבי עוד שחקנים, שלא היו לידם שחקנים מתאימים. התפקיד שלנו זה לא רק להביא שחקנים טובים, אלא גם כאלה שיתאימו למי שנמצא בסגל הנוכחי. הדוגמא הקלאסית זה פוגבה. אם תשווה את היכולות של מיובנטוס ליונייטד זה עולם אחר. ביובה היו שחקנים שהשלימו אותו, השיטה עזרה לו והוא נראה אחרת".

שחקן מכבי חיפה, רועי קהת. יוסי ציפקיס
"צריך שחקנים מתאימים מסביבו". רועי קהת/יוסי ציפקיס

על השינויים שעשה: "הדבר הראשון שראיתי לנכון לעשות במועדון, יום אחרי שהגעתי, זה ליצור חדר הלבשה אחד לכולם. אנחנו עובדים על זה, המתקן בשיפוץ, וכשנחזור יהיה חדר הלבשה אחד לכל השחקנים. אני לא חושב שבכדורגל צריכה להיות אווירה של משטר צבאי, אני צריך לדאוג שכולם יגיעו לעבודה שלהם עם חיוך. לא משנה אם אימנתי באירופה או בישראל, ראיתי את הדברים אותו דבר".

על התקשורת: "בלי לפגוע באף אחד, כדי שהתקשורת תלחיץ אותי אני צריך להיות מעודכן במה שקורה בה. אני מרוכז בעשייה, לא קורא ולא מסתכל, גם ממליץ לשחקנים לא לשמוע אלא להתרכז בעיקר. מה שיקבע זה התוצאות ולא מה שיכתבו עלינו".

בניית הסגל: "כל שחקן ישראלי טוב הוא שחקן שהייתי רוצה, נעשה את השיקולים שלנו. העבודה התחילה כבר לפני כמה שבועות, אני והמנהל המקצועי נמצאים בקשר רציף ומשתפים פעולה, משתפים ברעיונות. כשהגעתי קרלסן היה כמעט בחוץ, כבר בקושי היה מעורב, לא ממש עבדנו ביחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully