וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארסן ונגר: "עתידי ייקבע בהמשך השבוע אחרי פגישה עם ההנהלה"

מנג'ר ארסנל חגג את הניצחון על צ'לסי והזכיה בגביע האנגלי והביט קדימה: "מגוחך אם 20 שנה יהיו תלויות במשחק אחד". ארון ראמזי: "מגיע לו להישאר". אנטוניו קונטה בא בטענות לשופטים

AP

ארסנל הפכה אמש (שבת) לשיאנית הזכיות בגביע האנגלי, לאחר שניצחה בוומבלי 1:2 את צ'לסי במה שאולי היה משחק הפרידה של ארסן ונגר מהמועדון. אלכסיס סאנצ'ס כבש ראשון (5), דייגו קוסטה השווה (76), אך ארון ראמזי צחק אחרון (79) וסידר לקבוצתו גביע מספר 13.

בסיום, נדרש כמובן ונגר לעתידו ואמר: "יהיה מגוחך אם 20 שנה יהיו תלויות במשחק אחד. נדע מה יקרה בהמשך השבוע, אחרי פגישה עם ההנהלה. בליבי אני יודע מה אני רוצה, אבל צריך ליהנות מהלילה הזה ולא לחשוב על העתיד. העונה הזו נפגעה בגלל נפילה במרץ וחוסר הוודאות בנוגע לעתיד שלי. דרך מושלמת להגיד שלום? אין דרך מושלמת להגיד שלום, אני פשוט רציתי לעשות עבודה טובה עבור המועדון. האם אני האיש הנכון להצעיד את המועדון קדימה? זו לא שאלה של פופולריות".

על המשחק עצמו אמר המנג'ר הצרפתי: "היתה לנו הופעה יוצאת מהכלל מהדקה הראשונה ואילך. הקבוצה הזו סבלה, היא התאחדה והגיבה. כבר אמרתי השבוע שהקבוצה הזו מסוגלת לזכות באליפות עם עוד שחקן או שניים. השחקנים גילו חוזק, אחדות והם שיחקו כדורגל נהדר. אני גאה שזכיתי בשבעה גביעים. אף אחד לא נתן לנו סיכוי".

עוד בנושא:

ארסנל ניצחה 1:2 את צ'לסי וזכתה בגביע האנגלי

מנג'ר ארסנל ארסן ונגר. AP
אומר שלום? ונגר/AP

גיבור הערב ארון ראמזי התייחס גם כן לעתידו של ונגר: "כמובן שאני רוצה שיישאר. זה מגיע לו, הוא חווה הצלחה גדולה כאן". על הזכיה עצמה אמר: "אני לא יכול לתאר את התחושה. זו היתה עונה עם עליות ומורדות, סיימנו אותה עם גביע כך שהיא מוצלחת. אני אוהב את המפעל הזה. זה מגיע לנו".

דני וולבק הוסיף: "זו היתה הופעה נהדרת, נשארנו ביחד כשנדמה היה שהדברים הולכים נגדנו. נגד צ'לסי תמיד צריך לדאוג, אבל זה היה משחק מלא בהפתעות". על עתידו של ונגר אמר: "אני משוכנע שההנהלה תקבל את ההחלטה הנכונה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
ארסנל חוגגת זכיה בגביע האנגלי. GettyImages
הם עשו זאת. ארסנל חוגגת/GettyImages

בצד המפסיד, אנטוניו קונטה הביע תרעומת על שתי החלטות שיפוט - נגיעת היד שהובילה לשער הראשון של אלכסיס סאנצ'ס, וההרחקה של ויקטור מוזס, שקיבל כרטיס צהוב שני על התחזות, במחצית השנייה. "הידיים של אלכסיס היו מחברות לכדור", טען מנג'ר צ'לסי. "זה היה שער מוזר מאוד, בין אם היה נבדל או לא. ברגע הטוב ביותר שלנו, השופט החליט להרחיק לנו שחקן. זה מאכזב מאוד".

קונטה הוסיף וניתח את המשחק: "ארסנל פתחה טוב מאוד ושיחקה עם נחישות גדולה. הם קצת הפתיעו אותנו, ו-25 הדקות הראשונות שלנו היו רעות. העונה שלנו היתה מדהימה, כעת צריך להמשיך קדימה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully