וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: יובנטוס סיימה עם ניצחון דרמטי, מואיז קן עשה היסטוריה

שבוע לפני גמר ליגת האלופות, הדאבליסטית ניצחה 1:2 בבולוניה הודות לשער ניצחון של המחליף בן ה-17, שהפך ליליד 2000 הראשון שכובש באחת מחמש הליגות הגדולות. אטאלנטה במקום הרביעי

מואיז קן שחקן יובנטוס חוגג. GettyImages
ברוכים הבאים למאה ה-21. מואיז קן/GettyImages

שבוע לפני גמר ליגת האלופות מול ריאל מדריד, יובנטוס חתמה הערב (שבת) את העונה שלה בסרייה A עם ניצחון דרמטי 1:2 בבולוניה, משער ניצחון היסטורי בתוספת הזמן של מואיז קן בן ה-17. אטאלנטה תוכל לסיים במקום הרביעי אחרי 0:1 על קייבו.

מואיז קן שחקן יובנטוס נוגח לרשת (מימין). GettyImages
הרגע הגדול של מואיז קן/GettyImages

בולוניה - יובנטוס 2:1

אחרי חגיגות הדאבל ולפני גמר הצ'מפיונס בקרדיף, הגברת הזקנה חתמה עונה עם ניצחון דרמטי ורגע היסטורי, כשהמחליף בן ה-17 מואיז קן הפך ליליד 2000 הראשון שכובש שער בסרייה A ובכלל באחת מחמש הליגות הבכירות באירופה. מסימיליאנו אלגרי העניק מנוחה לכל ההגנה שלו והציב בין הקורות את אמיל אאודרו בן ה-20, שוער איטלקי שנולד באינדונזיה וערך בכורה, אך בדקה ה-52 הוא לא יכול היה להושיע מול כדור מסובב היטב של ספיר טיידר האלג'יראי. סמי חדירה, שקיבל דקות כדי לראות שהתגבר על הפציעה, פינה את מקומו בדקה ה-59 למריו מנדז'וקיץ' ויובנטוס החלה ללחוץ, עד שפאולו דיבאלה השווה בדקה ה-70 כשהגיע ראשון לריבאונד אחרי ניסיון ראשון של גונסאלו היגואין. דיבאלה פינה את מקומו לטובת קן, והכישרון הצעיר נגח בדקה הרביעית של תוספת הזמן את שערו הראשון בקריירה. איזה פינאלה.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אוהדי אטאלנטה יוצרים את הכיתוב "אירופה". GettyImages
אוהדי אטאלנטה/GettyImages

אטאלנטה - קייבו 0:1

הקבוצה המפתיעה מברגמו תסיים לראשונה בתולדותיה במקום הרביעי, כל עוד לאציו לא תנצח בקרוטונה. אטאלנטה הבטיחה כבר לפני שבועיים את הכרטיס לאירופה ואת המקום החמישי (השוואת ההישג הכי טובה שלה מ-1947/48) ופאפו גומס הארגנטינאי דאג לשפר את מאזנה ל-72 נקודות עם שער ניצחון בדקה ה-52, אחרי מסירת עומק טובה של בריאן כריסטנטה. 16 שערים לפאפו, אטאלנטה תהיה באירופה לראשונה מאז עונת 1990/91.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully