וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: סלטיק השלימה טרבל עם זכייה בגביע הודות לשער בדקה ה-92

אחרי שסיימה את הליגה ללא הפסד, קבעה שיא נקודות והניפה גם את גביע הליגה, אלופת סקוטלנד ניצחה 1:2 בגמר את אברדין בזכות מבצע אישי של טום רוגיץ' בתוספת הזמן. ניר ביטון לא שותף

סקוט בראון קפטן סלטיק מניף את הגביע. רויטרס
העונה הטובה אי פעם. סקוט בראון מניף את הגביע/רויטרס

סלטיק השלימה הערב (שבת) טרבל בסקוטלנד, אחרי שזכתה בגביע עם ניצחון דרמטי 1:2 על אברדין בהאמפדן פארק. גיבור הזכייה היה המחליף האוסטרלי טום רוגיץ', שבדקה ה-92, דקה לפני שהמשחק נכנס להארכה, דהר לבדו בצד ימין וסיים את המבצע האישי עם בעיטה לרשת מזווית אלכסונית. השער הזה קבע כי הקבוצה של ברנדן רוג'רס, שסיימה את הליגה עם 106 נקודות וללא הפסד, אספה את כל התארים (אליפות, גביע הליגה ועכשיו גם גביע) וחתומה על העונה הטובה ביותר של קבוצה סקוטית אי פעם.

טום רוגיץ' שחקן סלטיק חוגג. רויטרס
טירוף בתוספת הזמן. טום רוגיץ' חוגג/רויטרס

הפתיחה הייתה לאברדין, סגנית האלופה בשלוש השנים האחרונות שחלמה על זכייה ראשונה בגביע מאז שנת 2000. ג'וני הייז העלה אותה ליתרון עם שער יפה אחרי כדור קרן בדקה התשיעית, אבל כעבור שתי דקות בעט סטיוארט ארמסטרונג כדור חד מ-16 מטרים והשווה את התוצאה. לי גריפית'ס היה המחמיצן העיקרי של סלטיק, עד שבתוספת הזמן הגיע המהלך של רוגיץ', שהקפיץ את עשרות אלפי הירוקים ביציעים בגלזגו.

ניר ביטון ישב על הספסל ולא שותף, כשרוג'רס הסתפק בחילוף אחד בלבד ב-90 הדקות וביצע את השני לאחר השער הדרמטי. הקשר הישראלי הצטרף לחבריו בחגיגות הגביע הראשון של סלטיק מאז 2013.

* סינטאיהו סלליך ישב על הספסל ומרואן קבהא המשיך להיעדר בגלל פציעה, כשמאריבור הציגה את תואר האליפות לעיני אוהדיה וסיימה את העונה בסלובניה עם 0:1 ביתי על קרשקו.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
שחקני סלטיק חוגגים, ניר ביטון שלישי מימין. רויטרס
חגג עם החברים. ניר ביטון/רויטרס
ברנדן רוג'רס מאמן סלטיק עם הגביע. רויטרס
47 משחקים בזירה המקומית: 43 ניצחונות, 4 תיקו ו-0 הפסדים. ברנדן רוג'רס/רויטרס
קירן טירני שחקן סלטיק עם הגביע. רויטרס
קירן טירני עם הגביע/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully