וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורמולה 3.5: רוי ניסני ניצח את המירוץ בחרס

נהג הפורמולה הישראלי, שזינק מהמקום השני, הצליח לנצח את הגראנד פרי הספרדי והוא מדורג שני באליפות, מרחק ארבע נקודות מרנה בינדר האוסטרי. מחר ייערך מירוץ נוסף בחרס

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עוד ניצחון לאוסף. רוי ניסני/מערכת וואלה!, צילום מסך

רוי ניסני ממשיך להציג יכולת מצוינת באליפות העולם למכוניות פורמולה 3.5 ליטר. ניסני ניצח את המירוץ הראשון של סוף השבוע בחרס שבספרד.

ניסני זינק מהמקום השני בגריד, ולאחר זינוק מצוין בפתיחה עבר למקום הראשון ואחרי שבע הקפות פתח כבר פער של שתי שניות על איגור אורודז'ב שבמקום השני וארבע שניות על פייטרו פיטיפלדי הברזילאי שבמקום השלישי. בהקפה השמינית אורודז'ב הרוסי פרש בשל תקלה טכנית, למסלול נכנסה מכונית הבטיחות ובעקבות כך הפער והיתרון של ניסני נמחק.

אחרי שמכונית הבטיחות עזבה, ניסני ניהל קרב צמוד עם פיטיפלדי, שניסה שוב ושוב לצמצם את הפער ולהגיע למצב עקיפה, אבל ניסני המשיך לעשות עבודה טובה, הצליח לעיתים לפתוח פער של שניה ואפילו קצת יותר ולסיים ראשון בפער של חמש עשיריות השנייה בסך הכל.

רוי ניסני מדורג כעת במקום השני בדרוג האליפות של הנהגים, אחרי שבעה מרוצים הוא השיג 106 נקודות, (חמישה פודיומים עד היום), ארבע פחות מרנה בינדר האוסטרי שמדורג ראשון. מחר 14:30 ייערך מירוץ נוסף במסלול בחרס.

  • עוד באותו נושא:
  • רוי ניסני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully