וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשון בפלייאוף: מכבי תל אביב והפועל אילת רוצות להתקרב לפיינל פור

27.5.2017 / 16:56

הקבוצה של אריק שיבק תצא למשחק חוץ נגד בני הרצליה (21:05, ספורט 5), שמחזיקה במאזן ביתי טוב מאוד העונה. מכבי ראשון לציון מחפשת שוויון נגד היריבה הדרומית (19:00, ספורט 5+)

one

משחקי רבע גמר הפלייאוף בליגת העל בכדורסל יימשכו מחר (ראשון) עם שני משחקים נוספים. אחרי שניצחה את המשחק הראשון די בקלות, תקווה מכבי תל אביב לעלות ליתרון 0:2 נגד בני הרצליה, שמקווה לנצל את אולמה הביתי כדי להשוות. מכבי ראשון לציון כבר הובילה ברבע האחרון נגד הפועל אילת במשחק הראשון, אך הפסידה, ותקווה לחזור בהמשך השבוע לעיר הדרומית בתוצאה 1:1.

אריק שיבק מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
יופי של בכורה במכבי. אריק שיבק/ברני ארדוב

בני הרצליה - מכבי תל אביב (0:1 למכבי תל אביב, 21:05, ספורט 5)

שלושה ניצחונות השיגה בני הרצליה העונה על מכבי תל אביב בליגה הסדירה, אבל במשחק הראשון בין הקבוצות החבורה של מיקי גורקה הייתה רחוקה מאוד מניצחון על הצהובים. הרצליה פיגרה מהפתיחה, ולמעט קאמבק במחצית הראשונה, לא הייתה אפילו קרובה לדגדג את יריבתה. במועדון יודעים שהסגל הישראלי הקצר מאוד שעומד לרשותו של גורקה, וכלל במשחק הראשון רק שלושה ישראלים - כרם משעור אחרי פציעה, די ג'יי שארפ ויריב עמירם, יוצר סיטואציה כמעט בלתי אפשרית לניצחון עבור הרצליה. למרות זאת, במועדון מקווים שבעזרת הדחיפה של הקהל הביתי, שראה העונה 13 ניצחונות ב-17 משחקי בית, יהיה אפשר להשוות את הסדרה. בהרצליה מקווים גם למשחק טוב בהרבה מג'ף אדריאן, שהיה לא טוב בהתמודדות הראשונה.

הזעזוע שביצעה מכבי תל אביב רגע לפני משחקי הפלייאוף עם פיטוריו של הלטבי איינראס בגאצקיס ומינויו של אריק שיבק הוכיח את עצמו במשחק הראשון ברבע הגמר, כשהצהובים ניצחו די בקלות את היריבה מהשרון. במכבי מעוניינים לעבור את הסדרה בכמה שפחות משחקים כדי להתחיל ולהתכונן למשחקי חצי הגמר, ובמקביל נותנים הרבה כבוד להרצליה, שכאמור כבר גברה עליהם שלוש פעמים העונה, כך שלא רואים במשחק השני באולם היובל ניצחון ודאי. קולטון אייברסון, שנעדר בתקופה האחרונה, ימשיך לא להתלבש, ולא ברור בשלב הזה האם יוכל לחזור עד לסיום העונה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
פטריק ריצ'ארד שחקן מכבי ראשון לציון (שמאל) מול לנדון מילבורן שחקן הפועל אילת. ברני ארדוב
שוב נפגשים. מילבורן וריצ'רד/ברני ארדוב

מכבי ראשון לציון - הפועל אילת (0:1 להפועל אילת, 19:00, ספורט 5+)

אחרי סיבוב שלישי טוב, הגיעה מכבי ראשון לציון לפלייאוף במומנטום שלילי, עם שני הפסדים בשלושת המחזורים האחרונים, כשרק ניצחון ביתי בהארכה על בני הרצליה מנע מהם לסיים במקום השמיני. במשחק הראשון באילת הם הובילו בתוך הרבע הרביעי, אלא שאז קרסו, ראו את הקבוצה הביתית בורחת ושומרת על יתרון הביתיות שלה. בעיר היין מאמינים ביכולתם לחזור בהמשך השבוע לאילת בשיוויון, אבל כדי לעשות כך הם יהיו חייבים הרבה יותר משלושת הזרים המובילים שלהם - פטריק ריצ'רד, קמרון לונג וצ'ארלס תומאס שתרמו ביחד 18 נקודות במשחק הראשון. אבי בן שימול נמצא בספק גדול למשחק לאחר שפספס את ההתמודדות הראשונה.

אחרי סיבוב שלישי מדהים שכלל תשעה ניצחונות רצופים בתחילתו, הפועל אילת הגיעה לפלייאוף בצליעה עם הפסדים למכבי קרית גת ועירוני נהריה. גם במשחק הראשון נגד ראשון לציון הקבוצה של עודד קטש לא הבריקה והייתה בפיגור ברבע האחרון, אלא שיכולת שיא של פייריה הנרי, שהצטיין לאורך כל המשחק, עזרה לה לצאת עם ניצחון משמעותי לקראת כניסה חמישית ברציפות לפיינל פור. באילת יקוו לקבל יותר מהסקורר המוביל שלהם, לנדון מילבורן, שלמרות שקלע 14 נקודות במשחק הראשון, לא היה בשיאו. כמאה אוהדים צפויים לעשות את דרכם מהעיר הדרומית למשחק בבית מכבי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully