וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורמולה 1: קימי רייקונן יזנק מהפול פוזישן בגרנד פרי של מונאקו

הנהג הפיני הוותיק ניצח מקצה דירוג לראשונה מאז 2008, חברו סבסטיאן פטל השלים יום מוצלח לפרארי ויזנק שני. לואיס המילטון עבר מקצה דירוג מאכזב ויתחיל רק מהמקום ה-13

קימי רייקונן נהג קבוצת פרארי (משמאל) ולצדו סבסטיאן פטל, פורמולה 1. רויטרס
תשע שנות המתנה. קימי רייקונן, משמאל, עם סבסטיאן פטל/רויטרס

קימי רייקונן הוותיק, הנהג הפיני של קבוצת פרארי, השיג היום (שבת) פול פוזישן ראשון מאז 2008, כשניצח במקצה הדירוג לקראת הגרנד פרי של מונאקו. 128 מרוצים עברו מאז הפעם הקודמת, שהייתה בצרפת, עד שרייקונן שבר את הבצורת וחגג פול מספר 17 בקריירה. סבסטיאן פטל השלים יום מוצלח לפרארי ויתחיל שני.

רייקונן, אלוף העולם מ-2007, קבע את ההקפה המהירה ביותר במונאקו, עם זמן של 1:12.178 דקות, ומחר ינסה להשיג גם ניצחון ראשון במרוץ פורמולה 1 מאז מרץ 2013 באוסטרליה. פטל כאמור רשם את התוצאה השנייה בטיבה, כשבשורה השנייה יתייצבו מחר ואלטרי בוטאס ממרצדס ומקס פרסטאפן ההולנדי מרד בול.

לואיס המילטון, שביצע מחווה לזכר הרוגי הפיגוע במנצ'סטר והוסיף את שם העיר על רכבו, חווה מקצה מאכזב וסיים 14. זה המיקום הכי גרוע שלו מאז הגרנד פרי של גרמניה ב-2014, אז זינק מהמקום ה-16.

המילטון, שנמצא בפיגור של שש נקודות מפטל בדירוג הנהגים אחרי חמישה מרוצים, התקדם בסופו של דבר מקום אחד ויזנק מהמקום ה-13, בעקבות עונש שהוטל על ג'נסון באטון. הבריטי חזר כדי להחליף באופן זמני בקבוצת מקלארן את פרננדו אלונסו שיתחרה מחר במרוץ אינדיאנפוליס 500, סיים אמנם תשיעי, אך כאמור נענש והורד למקום ה-15.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully