וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רבע גמר הפלייאוף: מכבי חיפה הביסה את הפועל חולון 70:101 ואיזנה ל-1:1

אחרי הדרמה במשחק הראשון, הירוקים נראו יוצא מהכלל, המטירו שלשה אחר שלשה ולפתע הם נראים כפייבוריטים להעפיל לפיינל פור. ג'ון דיברתולומאו היה ענק עם 28 נקודות (6 שלשות)

one
תקציר: מכבי חיפה - הפועל חולון 70:101 (משחק 2 בפלייאוף). בתמונה: שחקני מכבי חיפה עם גרגורי ורגאס. one
במעמד צד אחד. חיפה חוגגת/one

מכבי חיפה איזנה הערב (שבת) את סדרת רבע גמר הפלייאוף מול הפועל חולון ל-1:1, לאחר שהביסה בביתה 70:101. אחרי דרמת הענק במשחק הראשון, שכללה שתי הארכות, הפעם הסיפור היה הרבה פחות צמוד. הירוקים נראו מצוין כבר מהפתיחה, צלפו פעם אחר פעם מחוץ לקשת (15 מ-32) וברחו ליתרון דו-ספרתי שרק הלך וצמח ככל שנקפו הדקות. ג'ון דיברתולומאו סיפק ערב אדיר, כשמנגד, טו הולוואי היה היחיד שתפקד אצל דן שמיר, אבל זה ממש לא הספיק. לפתע, מי שסיימה את העונה הסדירה במקום הראשון נראית פגיעה לקראת המשך הסדרה. מאוד, מאוד, פגיעה.

שחקני מכבי חיפה ג'ון דיברתולומאו, אורלנדו מנדס-ואלדס. אדריאן הרבשטיין
הצגה בירוק. דיברתולומאו עם מנדס-ואלדס/אדריאן הרבשטיין

מהלך המשחק

רבע 1:

מכבי חיפה פתחה עם גרגורי ורגאס, אורלנדו מנדס-ואלדס, עמית שמחון, עוז בלייזר וקווין פינקני, בעוד חולון העלתה את טו הולוואי, טוני יאנגר, רועי הובר, ג'יימס בל ודריון אטקינס. שלשות של ורגאס ושמחון קבעו 0:8 מהיר, ג'ורדן טיילור והולוואי נכנסו לעניינים והשוו ל-13:13, אך בסיום הראשון הראשון הוליכה חיפה 13:19.

רבע 2:

ג'ון דיברתולומאו צלף את השלשה הראשונה שלו במשחק וקבע 18:26. גוני יזרעאלי נפצע בפיו, דיברתולומאו המשיך להתחמם ודאג ליתרון שיא של 20:32, ווילי וורקמן השתתף גם הוא בחגיגה, בלייזר הוסיף שלשה משלו, ועם הירידה לחדרי ההלבשה הוליכו הירוקים 33:46, כשהולוואי (17) היחיד שתפקד בחולון.

שחקן הפועל חולון גוני יזרעאלי. אדריאן הרבשטיין
ערב שבחולון ירצו לשכוח, ומהר. גוני יזרעאלי/אדריאן הרבשטיין

רבע 3:

שמחון ופינקני קבע 35:52, הולוואי לא הרים, ושלשה של טיילור השלימה ריצת 0:11 והורידה ל-52:46 בלבד. אלא שאז הגיעה בריחה ירוקה חדשה: מנדס-ואלדס קטע את המומנטום עם שלשה משלו שהגדילה בחזרה את הפער ל-49:61, בלייזר הוסיף הטבעה, ועם העליה לרבע המכריע עמד היתרון החיפאי על 50:68 מוחץ למדי.

רבע 4:

דיברתולומאו הלוהט צלף שתי שלשות נוספות וקבע יתרון שיא - 50:76. הגארד הנהדר הוסיף עוד שלשה, משוגעת לא פחות, ומשם והלאה היה זה גארבג' טיים, והצגה של ממש מצד הירוקים, כשגם נתנאל ארצי ודניאל קופרברג עלו על הלוח. זה נגמר ב-70:101 מהדהד.

הבעלים של מכבי חיפה ג'ף רוזן. אדריאן הרבשטיין
זריקת עידוד לקראת ההמשך. ג'ף רוזן/אדריאן הרבשטיין

סטטיסטיקה

קלעו למכבי חיפה: ג'ון דיברתולומאו 28 (6 מ-11 ל-3) ו-4 חטיפות, עוז בלייזר 13, גרגורי ורגאס 12 ו-8 אסיסטים, ווילי וורקמן 11, קווין פינקני 10 ו-7 ריבאונדים, ראשון פרימן 8, אורלנדו מנדס-ואלדס 8, עמית שמחון 7, דניאל קופרברג 2, נתנאל ארצי 2. ניר שריד שותף (3 דקות) ולא קלע.

קלעו להפועל חולון: טו הולוואי 21, ג'ורדן טיילור 16, גוני יזרעאלי 10, שלומי הרוש 6, דריון אטקינס 6, רועי הובר 5, ג'יימס בל 5. אלכס צ'וברביץ' 1. טוני יאנגר (17 דקות) ויונתן מור (8 דקות) שותפו ולא קלעו.

מאמן הפועל חולון דן שמיר. אדריאן הרבשטיין
נורת אזהרה. שמיר/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully