וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פטרה קביטובה: "אני מאושרת, מרגישה שניצחתי בקרב הגדול ביותר"

הטניסאית הצ'כית בת ה-27 תחזור אל המגרשים ברולאן גארוס חמישה חודשים אחרי שהותקפה בביתה ונפצעה בידה: "אני שמחה שיש לי את כל האצבעות עדיין ושאני יכולה לחזור לשחק טניס"

פטרה קביטובה טניסאית צ'כית. AP
קביטובה במסיבת העיתונאים/AP

מריה שראפובה לא קיבלה כרטיס חופשי ולא תשחק, סרינה וויליאמס בהיריון וגם לא תשחק, ויקטוריה אזרנקה עדיין לא חזרה אחרי לידת בנה וגם היא לא תשתתף ברולאן גארוס. מי שכן תשתתף, לשמחת כולם, היא פטרה קביטובה. הצ'כית בת ה-27 עברה אירוע קשה בדצמבר אשתקד כשפורץ חדר לביתה, נאבק בה ופצע אותה קשות בידה. קביטובה, שהייתה בספק לטורניר עד הרגע האחרון, התאמנה חזק בימים האחרונים ומרגישה טוב לקראת הטורניר. היא תפתח את ההופעות שלה מול המדורגת 86 בעולם, ג'וליה בוסראפ האמריקאית.

"ידעתי שהיום הזה יגיע", אמרה קביטובה במסיבת העיתונאים לקראת הטורניר, "אני מאושרת מאוד להיות כאן, החלום התגשם בשבילי. אני כאן בהגרלה ומשחקת טניס שוב. עברתי תקופה קשה, זה היה לא קל. אני יודעת שהיד שלי עדיין לא מוכנה ב-100%, אז נראה איך הכול יילך, אבל אני מאושרת שאני יכולה לשחק שוב". על ההחלטה לחזור כבר עכשיו אמרה אלופת ווימבלדון פעמיים בעבר: "זו הייתה החלטה של הדקה האחרונה, אני צריכה להתחיל מאיזשהו מקום. לא הרבה אנשים מאמינים שאני יכולה לשחק שוב טניס, אז אני מאושרת שאני כן יכולה. למעשה, ניצחתי כבר בקרב הגדול ביותר שלי. אני שמחה כי אני אוהבת אתגרים וזה היה הגדול ביותר כמובן. נשארתי בחיים ויש לי את כל האצבעות שלי, אני יכולה לשחק טניס ולהיות כאן בהגרלה. כמובן שליד אין את העוצמה שהייתה לה עדיין, אבל אני עובדת על זה. אני מקווה שיום אחד הכול יחזור להיות מושלם".

קביטובה עדיין לא רשאית לדבר על פרטי התקיפה בדירתה שבפרוסטיוב בשל העובדה שהחקירה עדיין מתנהלת, אבל תיארה את התחושות שלאחר האירוע: "לא ישנתי טוב כמה ימים לאחר מכן, אבל לא נשארתי לבד. אין לי סיוטים, מההתחלה ההרגשה הייתה ממש מוזרה כשהסתובבתי בעיר או משהו. אבל עם הזמן זה הלך והשתפר. כמובן שאני עדיין מתבוננת טוב יותר על האנשים שסביבי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully