וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורקיה הוציאה צו מעצר נגד אנס קאנטר: מואשם בהשתייכות לארגון טרור

כוכב אוקלהומה סיטי נחשב לתומך נלהב של פתולה גולאן, המואשם על ידי שלטונות טורקיה בניסיון ההפיכה שאירע במדינה בשנה שעברה. קאנטר: "לא תתפסו אותי. אגיע לטורקיה כדי לירוק עליכם"

אנס קאנטר, שחקן אוקלהומה סיטי ת'אנדר, לא אוהב את ממשלת טורקיה ובעיקר את העומד בראשה, רג'פ טאיפ ארדואן. את אותם דברים, אפשר לומר גם לכיוון השני וכעת, נראה שהשלטון בטורקיה מאס בהתנהלות של שחקן הכדורסל נגדו והחליט לנקוט עמדה חריפה.

בשבוע שעבר, עת היה בעיצומו של מסע בינלאומי שכלל כמה אירועי צדקה, מצא את עצמו קאנטר תקוע בשדה התעופה ברומניה, זאת לאחר שדרכונו הטורקי "בוטל" על פי הרשויות המקומית. בתגובה, פרסם קאנטר ברשתות החברתיות סרטון שלו משדה התעופה, במסגרתו כינה בין היתר את ארדואן "היטלר של זמננו". בסופו של דבר, בעזרת התערבות ראשי ה-NBA, הוא הורשה לעזוב ללונדון ומשם חזר לארצות הברית.

עוד בנושא:

באים איתו חשבון: כך אנס קאנטר הפך לאויב האומה הטורקית

אנס קאנטר, נבחרת טורקיה. AP
לא ילבש את מדי הנבחרת בזמן הקרוב. קאנטר/AP

הערב (שישי), הודיעה טורקיה כי היא הוציאה צו מעצר נגד הסנטר וכי הוא מואשם בהשתייכות לארגון טרור מזוין. על פי סוכנות הידיעות AFP, צו המעצר נגד קאנטר הוצא בשל תמיכתו במנהיג הטורקי הגולה פתולה גולאן, המואשם כי היה זה שהוביל את ניסיון ההפיכה הכושל נגד ארדואן בשנה שעברה. את הצו הוציא שופט מקומי, זאת לאחר שהתובע של איסטנבול פתח בחקירה נגד קאנטר.

קאנטר מואשם על ידי שלטונות טורקיה בכך שהוא השתמש בקודים על מנת להעביר מסרים אסורים בנוגע לניסיון ההפיכה דרך אפליקציה בשם "בילוק", אותה יצרו תומכיו של גולאן, כך על פי הטענה. הטורקים טוענים כי יעבירו את צו המעצר לאינטרפול וימנעו בכך מקאנטר להתנייד במדינות בהן האינטרפול פעיל.

קאנטר כבר הספיק להגיב לצו המעצר נגדו כאשר כתב בטוויטר: "אתם לא יכולים לתפוס אותי. חהחהחה. אל תבזבזו את האנרגיות שלכם. אני עוד אגיע לטורקיה כדי לירוק על כל הפרצופים המכוערים ושטופי השנאה שלכם".

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
  • עוד באותו נושא:
  • אנס קאנטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully