וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורקיה: דרושאפקה ודיוויד בלאט עלו לחצי גמר הפלייאוף

הירוקים חזרו מפיגור 10 בהפסקה בזכות רבע שלישי מצוין וגברו 70:74 בחוץ על באנביט. הם השלימו ניצחון 0:2 בסדרה ועלו לארבע הגדולות

מאמן דרושאפקה דיוויד בלאט. GettyImages
השלב הבא במרחק נגיעה. בלאט/GettyImages

דרושאפקה ודיוויד בלאט עלו הערב (שישי) לחצי גמר הפלייאוף בטורקיה, כאשר ניצחו בחוץ 70:74 את באנביט במשחק השני והשלימו 0:2 בסדרה.

המארחת נראתה טוב יותר בפתיחה, רצה ל-2:10 מהיר וסיימה את הרבע הראשון ביתרון 13:18. גם הרבע הבא התנהל בשליטת באנביט, שירדה להפסקה עם 29:39, בעוד הירוקים מתקשים לקלוע. אלא שעם החזרה מחדרי ההלבשה, דרושאפקה נראתה הרבה יותר טוב וחזרה למשחק.

לרבע האחרון היא כבר נכנסה בפיגור צנוע של שתי נקודות בלבד, 55:53 ובעשר הדקות האחרונות השלימה את המהפך, תוך שהיא שומרת על קור רוח ברגעי ההכרעה.

*** בחצי גמר ה-VTB גברה צסק"א מוסקבה 95:101 על לוקומוטיב קובאן במשחק הראשון בסדרה. אחרי האכזבה בחצי גמר הפיינל פור, הקבוצה של דימיטריס איטודיס ברחה ליתרון 14 ברבע השלישי, ראתה את קובאן חוזרת כמעט כל הדרך וידעה לעמוד בלחץ ולשמור על הביתיות. ננדו דה קולו סיים עם 20 ו-7 אסיסטים, ויטאלי פרידזון הוסיף 15. מאט ג'נינג מיודענו ומוריס קולינס קלעו 21 למפסידה.

*** המפסידה השנייה של חצי גמר הפיינל פור, ריאל מדריד, המשיכה לפשל ונכנעה 89:77 בחוץ מול אנדורה במשחק 2 של רבע גמר הפלייאוף הספרדי. אנדורה, שהשוותה את הסדרה ל-1:1 והתאוששה מתבוסה ב-28 הפרש במשחק 1, שלטה כמעט לכל אורך המשחק, נהנתה מ-19 נקודות ו-11 ריבאונדים של גיאורגי שרמדיני. ת'נאסיס אנטטוקומפו, אח של, קלע 12. אנדרס נוצ'יוני וג'ייסי קארול קלעו 15 כל אחד לריאל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully