וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי אלבז עשוי להצטרף לקסאנטי מהליגה היוונית

חלוץ הפועל חיפה, ששיחק בעונה החולפת כמושאל בהפועל כפר סבא וזוכה להתעניינות מבית"ר ירושלים, מועמד לעבור לקבוצה שסיימה את העונה החולפת במקום השישי בליגה היוונית

אלי אלבז הפועל כפר סבא. קובי אליהו
ייצא לאירופה? אלבז/קובי אליהו

בית"ר ירושלים מנהלת בימים האחרונים מגעים עם הפועל חיפה על החלוץ אלי אלבז, ששיחק בעונה החולפת במדי היורדת מליגת העל, הפועל כפר סבא. אלא שייתכן כי אלבז כלל לא יגיע לבירה, או לחלופין, יישאר בכרמל, אלא יעשה דווקא את הדרך ליוון.

קבוצת קסאנטי מהליגה הבכירה ביוון, שסיימה את העונה החולפת במקום השישי והחמיצה בארבע נקודות בלבד את פלייאוף העלייה לליגת האלופות, מתעניינת בחלוץ עליו דורשת חיפה מבית"ר כחצי מיליון שקלים ועשויה לעשות מהלך על מנת להביאו.

הקבוצה השייכת לענקית הרכב סקודה, שוכנת מצפון מזרח יוון, סמוך לגבול עם בולגריה ועלתה לליגה הראשונה ביוון ב-1989 ועונת השיא שלה הייתה ב-2004/05, כאשר סיימה במקום הרביעי. היא שיחקה בעבר ארבע פעמים בליגה האירופית ורק בפעם הארחונה, ב-2013/14, עברה שלב אחד.

בסגל הנוכחי של הקבוצה יש כיום 11 שחקנים זרים ובכללם, פאבלו דה לוקאס, ששיחק לתקופה קצרה ולא מוצלחת בבית"ר ירושלים. בעבר שיחק בה בין היתר אסטבן סולארי הארגנטינאי, אחיהם של סנטיאגו ודויד. המאמן בשלוש השנים האחרונות הוא הרומני רזבאן לוצ'סקו, בנו של מירצ'ה לוצ'סקו המפורסם. הוא גם הוביל אותה להישג השיא שלה, גמר הגביע היווני ב-2015, שם הפסידה לאולימפיאקוס.

  • עוד באותו נושא:
  • אלי אלבז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully