וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה לדייביסון: נקבל החלטה לגביך בשבוע הבא

26.5.2017 / 16:50

במועדון יחליטו לגבי הברזילאי בשבוע הבא, עומר גולן ומוראד מגמאדוב יצפו בבלם נבחרת פולין לשעבר פיוטר פולצ'אק ובקשר מרצ'ין בודז'ינסקי. הקשר דידייה ברוסו מקרית שמונה עדיין מועמד

מאמן מכבי פתח תקוה, קובי רפואה. יוסי ציפקיס
לא לוקחים החלטות תחת לחץ. קובי רפואה/יוסי ציפקיס

הבלם הברזילאי דייביסון שנחת אתמול (חמישי) בישראל לצורך בדיקות רפואיות וחתימה, נפגש היום עם ראשי מכבי פתח תקוה לאחר שעבר את הבדיקות בהצלחה, ושמע מהם כי ההחלטה לגביו תתקבל רק בשבוע הבא. כזכור, עומר גולן ומוראד מגמאדוב ימריאו בסוף השבוע הנוכחי לפולין על מנת לצפות בבלם נבחרת פולין לשעבר פיוטר פולצ'אק ובקשר מרצ'ין בודז'ינסקי.

לאחר חזרת השניים מחו"ל, יוחלט במועדון האם להחתים את אחד מהפולנים או את שניהם, ובמקרה הזה תמונת חוליית ההגנה של הקבוצה לעונה הבאה תיסגר. דייביסון ימתין לתשובה עד תחילת השבוע, וגורם במועדון אמר: "דייביסון שחקן נהדר, הוא נמצא כאן כבר יומיים וערכנו את כל הבדיקות האפשריות כדי לגלות שהוא בסדר. עכשיו נשאר לנו רק לקבל את ההחלטה הסופית לגביו".

יש לציין שאי ההעפלה לאירופה שינתה מספרים דברים במועדון, כעת בפתח תקוה מתכוונים לקחת שבוע נוסף כדי לקבל החלטות גורליות כלפי הסגל, אותו גורם הוסיף: "יש לנו הרבה זמן, לא צריך לקבל החלטות תחת לחץ. אנחנו מאמינים שבשבוע הקרוב יהיה לפחות בלם אחד חדש בקבוצה". אופציה נוספת של המועדון היא קשרה של קריית שמונה, דידייה ברוסו, אליו הקבוצה כבר פנתה, והוא עשוי להגיע אם קרית שמונה תחתים שחקן זר אחר בימים הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully